اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 پوکو اف 4 و شیائومی 11 تی با رابط کاربری MIUI 14 رسما منتشر شد.

کم کم آپدیت اندروید 13 شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 به دستگاه های بیشتری می رسد. به تازگی دو دستگاه محبوب پوکو و شیائومی این آپدیت را دریافت کرده اند. آپدیت اندروید 13 پوکو اف 4 و شیائومی 11 تی با رابط کاربری MIUI 14 رسما منتشر شد.

اندروید 13 Poco F4 و Xiaomi 11T را با MIUI 14 به روز کنید

به‌روزرسانی رابط کاربری پایدار شیائومی MIUI 14 اندروید 13 را مبتنی بر شیائومی 11 تی و پوکو اف 4 منتشر کرد. به روز رسانی شیائومی 11T با MIUI 14.0.3.0 TKWMIXM ارائه می شود، در حالی که به روز رسانی Poco F4 با MIUI 14.2.0 TLMEUXM ارائه می شود. هر دو نیاز به دانلود حدود 3.5 گیگابایت دارند.

آپدیت MIUI 14 برای شیائومی Poco F4

آپدیت MIUI 14 برای شیائومی Poco F4

آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 11T

آپدیت MIUI 14 برای Xiaomi 11T

با این حال، عرضه به روز رسانی MIUI 14 در حال حاضر انحصاری برای کاربرانی است که در برنامه Mi Pilot ثبت نام کرده اند. در حالی که این به روز رسانی برای شیائومی 11 تی در سطح جهانی شروع می شود، عرضه آن برای پوکو اف 4 محدود به اروپا

این به‌روزرسانی با پچ امنیتی اندروید دسامبر 2022 و ویژگی‌های MIUI 14 ارائه می‌شود.

شیائومی ادعا می کند که رابط کاربری MIUI 14 فضای ذخیره سازی کمتری را مصرف می کند. به طور دقیق، حجم حافظه آن نسبت به نسل قبل 23 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، MIUI 14 حافظه را به طور موثر برای آزاد کردن فرآیندهای غیر ضروری از حافظه راه اندازی تا حد امکان اختصاص می دهد. همچنین استفاده از حافظه برنامه ها و سرویس های سیستم را به شدت کنترل می کند. امیدواریم این کار اعلان‌های برنامه را مسدود نکند.

در نهایت، MIUI 14 به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های سیستمی بیشتری را نسبت به قبل حذف کنند. به غیر از شماره‌گیر، مخاطبین، پیام‌ها، تنظیمات، مرورگر، دوربین، مدیر فایل و فروشگاه برنامه، کاربران می‌توانند سایر برنامه‌های سیستم را حذف نصب کنند. این بدان معناست که حتی می توانید ساعت، آب و هوا، گالری و موارد دیگر را حذف کنید.

ویژگی‌های MIUI 14 شیائومی اعلام شد: حذف بیشتر برنامه‌های سیستم، استفاده از حافظه کمتر و بیشتر

شیائومی 11 تی یا پوکو اف 4 دارید؟ آیا این آپدیت را دریافت کردید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا