اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 وان پلاس 9 به دلیل مشکلات به حالت تعلیق درآمد

آپدیت وان پلاس اندروید 13 برای بسیاری از دستگاه‌ها منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد برای برخی از دستگاه‌هایی که منتشر می‌شوند مشکلاتی ایجاد می‌کند. اخیرا گزارشی مبنی بر تعلیق آپدیت اندروید 13 وان پلاس 9 به دلیل مشکلات ایجاد شده منتشر شده است.

آپدیت اندروید 13 وان پلاس 9 متوقف شد

زمانی بود که برند OnePlus به عنوان معیاری برای انتشار سریع ترین آپدیت های اندروید در نظر گرفته می شد. با این حال، عملکرد آن در ارائه به روز رسانی های اخیر به شهرت آن لطمه زده است.

پس از انتشار آپدیت اندروید 13 با رابط کاربری انحصاری OxygenOS 13 برای سری OnePlus 9، برخی از کاربران گزارش دادند که تلفن همراه آنها روشن نمی شود. به همین دلیل است که OnePlus مجبور شد عرضه به‌روزرسانی را متوقف کند.

وان پلاس 9

وان پلاس 9

آخرین آپدیت OxygenOS 13 که در اواخر سال 2022 منتشر شد، مشکلاتی را برای کاربران OnePlus 9 و مدل Pro آن ایجاد کرد. به روز رسانی با نسخه LE2111_11.F.19 برای OnePlus 9 و LE2121_11.F.19 برای OnePlus 9 Pro باعث این مشکل شده است. به همین دلیل یکی از اعضای تیم نرم افزاری OnePlus به کاربران توصیه کرده است که این آپدیت ها را نصب نکنند.

برای به حداقل رساندن آسیب، این شرکت انتشار به‌روزرسانی اندروید 13 وان پلاس 9 را متوقف کرده است و کاربران آسیب‌دیده می‌توانند به مرکز خدمات مراجعه کنند یا از خدمات تعمیر پستی OnePlus استفاده کنند. این شرکت قول داده است که این مشکل را بدون از دست دادن اطلاعات برطرف کند.

به روز رسانی F.19 شامل وصله امنیتی ژانویه 2023، بهبود پایداری برنامه سیستم و رفع اشکال برای Quick Glance، Auto Brightness و Telecom Connectivity بود.

شما وان پلاس 9 یا OnePlus 9 Pro دارید؟ آیا این برای شما مشکل دارد؟ امیدوارم پاسخ شما منفی باشد.

OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro رسما با همکاری Hasselblad معرفی شدند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا