اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 با حضور غیر رسمی رام امکان پذیر شد: One UI 5.0

تقریبا اکثر دستگاه های واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید 13 سامسونگ به آخرین نسخه سیستم عامل گوگل به روز شده اند. پرچمداران 5 سال پیش سامسونگ واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی One UI 5.0 آن شرکت نیستند. با این حال، به لطف توسعه دهندگان مستقل، آپدیت اندروید 13 گلکسی اس 9 و سامسونگ گلکسی نوت 9 با رام غیر رسمی امکان پذیر است. حضور One UI 5.0 برای پرچمداران سامسونگ در سال 2018 شاید جذاب باشد. محصولات Pre-One UI همراه با Samsung Experience 9 و 9.5.

آپدیت اندروید 13 گلکسی اس 9

در حالی که این روزها سریال گلکسی اس 23 سامسونگ و مخصوصا Galaxy S23 Ultra با جلب توجه همه، یک توسعه دهنده موفق شد به روز رسانی One UI 5.0 با اندروید 13 را با رام سفارشی به نام Noble ROM به گلکسی اس 9 و نوت 9 بیاورد.

Noble ROM Custom ROM پروژه ای است که هدف آن ارائه آخرین نسخه پوسته های سفارشی سامسونگ برای گلکسی اس 9، گلکسی اس 9 پلاس و گلکسی نوت 9 است. این پروژه اکنون سومین آپدیت غیر رسمی پرچمداران سامسونگ در سال 2018 را ارائه می دهد.

این بدان معنی است که One UI 5.0 اکنون برای کسانی که می خواهند کاستوم رام ها را روی دستگاه خود فلش کنند در دسترس است. توسعه دهنده این نسخه را با استفاده از نسخه مود شده گلکسی نوت 10 لایت و اندروید 13 گلکسی اس 20 منتقل کرده است. این رام برای استفاده حداکثری از پرچمداران 2018 بهینه شده است.

از آنجایی که سامسونگ مدت ها پیش انتشار وصله های امنیتی ماهانه برای خانواده گلکسی نوت 9 و اس 9 را متوقف کرد، رام نوبل ممکن است به کاربران طولانی مدت، به ویژه آنهایی که نمی خواهند به رام معمولی AOSP ارتقا دهند، اطمینان دهد.

این آپدیت فقط برای نسخه های جهانی و کره ای گلکسی اس 9 و نوت 9 مجهز به اگزینوس 9810 در دسترس است. مدل های اسنپدراگون این پرچمداران هنوز رام مذکور را دریافت نکرده اند.

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا