اخبار فناوری

آپدیت اندروید 12 چه زمانی برای گوشی های ایسوس منتشر می شود؟ چه مدل هایی به روز می شوند؟

ایسوس ممکن است تلفن های همراه زیادی ارائه ندهد، اما همچنان در بازار تلفن های همراه فعال است و تلفن های همراه آن نیاز به به روز رسانی دارند. اندروید 12 این به طور رسمی معرفی شد و کم کم اکثر تولیدکنندگان گوشی های اندرویدی برنامه خود را برای ارائه به روزرسانی اندروید 12 ارائه می دهند. امروز مشخص شده است که چه زمانی به روز رسانی اندروید 12 برای گوشی های ایسوس منتشر می شود. ما همچنین می دانیم که کدام مدل ها به روز می شوند.

آپدیت اندروید برای 12 گوشی ایسوس

این برند تایوانی آپدیت اندروید 12 را برای گوشی های زیر ارائه می کند:

  1. 1- زنفون 7
  2. 2- زنفون 8
  3. 3- Zenfone 8 Flip
  4. 4- ROG Phone 3
  5. 5- ROG Phone 5 و 5s
آپدیت اندروید 12 ایسوس برای گوشی های زنفون

آپدیت اندروید 12 ایسوس برای گوشی های زنفون

آپدیت اندروید 12 ایسوس برای ROG Phone

به روز رسانی Asus Android 12 برای تلفن ROG

به عنوان آخرین گوشی از سری Zenfone، Zenfone 8 ایسوس این اولین دستگاهی است که به‌روزرسانی پایدار را از اندروید 12 دریافت می‌کند و انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در ماه دسامبر (یا اوایل ژانویه) منتشر شود. البته این موضوع تعجب آور نیست زیرا این شرکت تاکنون چندین نسخه بتا از اندروید 12 را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

Asus Zenfone 8 Flip همچنین در اواخر دسامبر (یا اوایل ژانویه) اندروید 12 پایدار را دریافت خواهد کرد، پس از آن ROG Phone 5 و ROG Phone 5s به‌روزرسانی اندروید 12 را در زمستان امسال دریافت خواهند کرد.

در مقابل، ROG Phone 3 و Zenfone 7 احتمالاً در حدود بهار 1401 به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت خواهند کرد. البته در زمستان امسال نیز فرصتی برای معرفی آن وجود دارد.

ایسوس در یک بیانیه مطبوعاتی به رسانه ها اعلام کرد که این به روز رسانی پایدار “وارث تغییرات عملکرد اصلی معرفی شده در نسخه رسمی اندروید 12” است و همچنین شامل ویژگی های باتری و مدیریت عملکرد ایسوس است.

علاوه بر این، نسخه پایدار اندروید 12 برای سری Zenfone دارای ویژگی‌های مخصوص ZenUI است که «ناوبری آسان‌تر، کنترل پنل‌های ساده‌تر، افزایش دید برای کنترل بهتر و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر» را ارائه می‌دهد.

گوشی ایسوس دارید؟ آیا در آن لیست کوتاه بود؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا