اخبار فناوری

آپدیت آبی جدید توییتر با اشتراک ماهانه 8 دلاری رسما معرفی شد

پس از یک هفته طولانی اخبار و شایعات پیرامون توییتر، این شرکت به تازگی اپلیکیشن خود را به روز کرده و قیمت جدیدی را برای سرویس اشتراک جدید اعلام کرده است. توییتر آبی توسط خودش آورده طبق توضیحات جدیدی که پس از آپدیت اپلیکیشن پیدا شد، این سرویس اکنون ۷.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد و شامل دسترسی به نشان آبی رنگ تایید شده، حذف تبلیغات و چند ویژگی جدید دیگر است.

آپدیت جدید آبی توییتر

اگرچه توضیحات در اپ استور برای منعکس کننده قیمت جدید تغییر کرده است، اما به نظر نمی رسد که نسخه جدید هنوز به طور کامل اجرا شده باشد. اگر منابع دیگر را برای Twitter Blue بررسی کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که قیمت های وب سایت توییتر به روز نشده است. همچنین، بررسی به‌روزرسانی‌شده برنامه iOS اکنون فقط دکمه «اشتراک» را بدون قیمت نشان می‌دهد. اما، حتی تلاش برای پردازش اشتراک توییتر آبی نشان می‌دهد که این سرویس همچنان با قیمت 4.99 دلار قدیمی است.

راستی استر کرافورد، مدیر مدیریت محصول توییتر، گفت که این شرکت “در حال حاضر در حال آزمایش بتا” است و می‌گوید این ویژگی‌ها هنوز به طور کامل فعال نشده‌اند اما به زودی در دسترس خواهند بود.

آپدیت جدید آبی توییتر

آپدیت جدید آبی توییتر

با عضویت در سرویس اشتراک جدید توییتر، کاربران علاوه بر دریافت تیک تأیید شده آبی، تبلیغات کمتری را مشاهده می‌کنند، به پست‌های ویدیویی طولانی‌تر دسترسی خواهند داشت و در پاسخ‌ها، ذکرها و جستجو اولویت دریافت خواهند کرد. در حال حاضر آبی توییتر با ویژگی های جدید خود فقط در نسخه iOS و در مناطق خاصی در دسترس است. بنابراین، اگر خارج از استرالیا، کانادا، ایالات متحده، نیوزلند یا بریتانیا زندگی می کنید، نمی توانید به آبی جدید توییتر دسترسی پیدا کنید.

توییتر همچنین از پلتفرم پرداخت یکپارچه اپل برای ارائه اشتراک توییتر آبی استفاده می کند، به این معنی که 30 درصد از درآمد آنها با اپل تقسیم می شود.

نظر شما در مورد آپدیت آبی جدید توییتر و ارائه قابلیت تیک تایید شده و حذف تبلیغات از این برنامه چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا