اخبار فناوری

سیستم عامل هارمونی او اس 4 هواوی سال آینده معرفی و عرضه خواهد شد

در کنفرانس توسعه دهندگان HDC 2022 هواوی، این شرکت جزئیات سیستم عامل HarmonyOS 4 را اعلام کرده است. همانطور که اکنون تایید شده است، هواوی قصد دارد نسخه بعدی سیستم عامل اختصاصی خود را برای دستگاه های سازگار در سال آینده منتشر کند.

سیستم عامل هارمونی او اس 4 هواوی

این خبر در رویداد HDC 2022 توسط He Gang، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرف کننده هواوی اعلام شد که نسخه بعدی HarmonyOS 4 سال آینده منتشر خواهد شد.

بر اساس اطلاعات، هارمونی او اس 4 نقش مهمی در ایجاد مفهوم “هارمونی او اس ورلد” و کار با فناوری های مرتبط خواهد داشت. با این حال، He Gang هیچ جزئیات یا طراحی UI خاصی را برای کاربران فاش نکرد.

HarmonyOS اکنون حدود 30000 API را برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت ویژگی های جدید در سیستم عامل و همچنین برنامه های تلفن همراه جمع آوری می کند.

HarmonyOS به عنوان یک سیستم عامل چند پلتفرمی توسط هواوی طراحی شده است و سفر خود را در سال 2019 آغاز کرد. از آنجا، این شرکت HM OS 1 را برای تلویزیون های هوشمند معرفی کرد و پس از آن سال بعد HarmonyOS 2 را برای گوشی های هوشمند و سپس دستگاه های دیگر معرفی کرد.

سیستم عامل هارمونی او اس 4 هواوی

سیستم عامل هارمونی او اس 4 هواوی

HarmonyOS 2.0 پیشگام بود و دری را به روی سازگاری با گوشی های هوشمند باز کرد، اولین کاری که کاربران گوشی های هوشمند هواوی منتظر آن بودند. HarmonyOS 3 قدم بعدی بود و گوشی‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های هوشمند هوآوی اخیراً به‌روزرسانی به این نسخه را آغاز کرده‌اند.

در رویداد اخیر، مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هواوی بیش از 320 میلیون نصب سیستم عامل هارمونی را تایید کرد که نقطه عطف دیگری برای این سیستم عامل است.

از سوی دیگر، سیستم عامل دستگاه های الکترونیکی شخص ثالث هوآوی، HarmonyOS Connect نیز با 250 میلیون نصب و افزایش 212 درصدی دستگاه های عرضه شده با این سیستم عامل، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

با این حال، اکنون باید منتظر باشیم تا کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2023 برای هارمونی او اس 4 به طور رسمی معرفی شود.

نظر شما در مورد معرفی سیستم عامل هارمونی او اس 4 هواوی در سال آینده چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا