اخبار فناوری

OnePlus Nord Buds 2 AirPods با عمر باتری 36 ساعته عرضه شد

امروز وان پلاس از Nord Buds 2 به همراه گوشی هوشمند Nord CE 3 Lite رونمایی کرد. این محصول جایگزین هندزفری بی سیم می شود جوانه های شمالی سال گذشته خواهد بود. جدیدترین ایرپادهای رونمایی شده توسط OnePlus نسبت به نسل قبلی قیمت بالاتری دارند. اما این محصول پیشرفت های چشمگیری داشته است. با مایفون مگ با ما همراه باشید تا جزئیات این خبر را بررسی کنیم.

OnePlus Nord Buds 2 دارای عملکرد «حذف نویز فعال» است

OnePlus Nord Buds 2 طراحی مشابه نسل قبل دارد. ساقه هر کدام از این هندزفری ها دارای طرحی تخت بوده و سری از سیلیکون ساخته شده است. این محصول دارای گواهی IP55 می باشد. و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت می کند. هدفون OnePlus Nord Buds 2 به دو درایور دینامیک تیتانیوم 12.4 میلی متری مجهز شده است. این محصول با قابلیتی به نام BassWave می تواند صدای باس را در موسیقی که گوش می دهید تقویت کند. خوشبختانه عملکرد «حذف نویز فعال» نیز در این محصول وجود دارد. میکروفون های دوگانه OnePlus Nord Buds 2 به مخاطبان شما امکان می دهد صدایی واضح و بدون نویز دریافت کنند. از دیگر ویژگی های این هدفون می توان به حالت شفافیت و پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد.

OnePlus Nord Buds 2

OnePlus Nord Buds 2 دارای باتری 480 میلی آمپر ساعتی است. اگر کیف این هدفون را به همراه دارید، می توانید از عمر باتری 36 ساعته این محصول لذت ببرید! Nord Buds 2 می تواند به مدت 5 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند، زمانی که عملکرد “کنترل نویز فعال” فعال است. اما اگر ANC خاموش باشد، این محصول می تواند به مدت 7 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند. OnePlus Nord Buds 2 از شارژ سریع پشتیبانی می کند و از طریق پورت USB Type-C شارژ می شود. این محصول دارای بلوتوث 5.3 می باشد.

OnePlus Nord Buds با عمر باتری 30 ساعته و قیمت 37 دلاری رسما معرفی شد

مانند گیزموچینا در آخرین گزارش خود به OnePlus Nord Buds 2 اشاره شده است قیمت: 2999 روپیه (معادل 37 دلار) و در رنگ های مشکی و سفید موجود می باشد. این محصول از 11 آوریل (22 آوریل) در فروشگاه های OnePlus Experience، وب سایت آمازون و Flipkart در دسترس خواهد بود.

نظر شما در مورد این ایرپادهای جدید OnePlus چیست؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا