اخبار فناوری

مشخصات Galaxy Tab S8 FE به صفحه نمایش LCD و تراشه مدیاتک اشاره دارد

بازار تبلت ها یکی از پرریسک ترین بازارهای دنیا محسوب می شود که دلیل آن سلیقه و علایق خاص مصرف کنندگان و همچنین تقاضای کم این محصولات در مقایسه با گوشی های هوشمند است. با این حال، سامسونگ همیشه یکی از بازیگران اصلی این بازار بوده است. به تازگی مشخصات گلکسی تب اس 8 FE به صفحه نمایش LCD و تراشه مدیاتک اشاره دارد. با مایفون مگ بیا

مشخصات Galaxy Tab S8 FE به صفحه نمایش LCD و تراشه مدیاتک اشاره دارد

بازار تبلت های اندرویدی دوباره در حال رشد است و شرکت هایی مانند سامسونگ قصد دارند بیشتر روی این بخش از بازار تمرکز کنند. برای یادآوری، باید گفت که سامسونگ با وجود تجربه تجاری ضعیف‌تر، همواره سرمایه‌گذاری هنگفتی در این بخش داشته است. تقاضای کاربران برای تبلت ها پس از شیوع ویروس کرونا افزایش یافته و بسیاری از شرکت ها تصمیم به عرضه محصولاتی در این دسته گرفته اند.

حتی استراتژی گوگل نیز تغییر کرده و شروع به بهبود تجربه تبلت در اندروید کرده است. این برند کره ای از این پس برای حفظ جایگاه خود باید به عرضه محصولات جذاب در تمامی طیف ها ادامه دهد. ظاهرا این شرکت در حال آماده سازی دستگاه جدیدی به نام Samsung Galaxy Tab S8 FE است. در ماه سپتامبر، دستگاهی که گمان می رود Samsung Galaxy Tab S8 FE باشد توسط Geekbench مشاهده شد. این دستگاه دارای شماره مدل SM-X506B و کد Birdie می باشد.

مشخصات Galaxy Tab S8 FE

طبق گزارش ها، این تبلت جدید نسخه ای از سری FE است. حال رولاند کوانت، کارشناس اطلاعات، این واقعیت را تایید کرده و معتقد است که این تبلت، گلکسی تب اس 8 FE است. مشخصات این تبلت جدید سامسونگ مدت هاست که شایعه شده است، به گونه ای که گویی گلکسی تب اس 8 FE جدید مانند نسل قبلی خود به پنل LCD مجهز می شود، اما نه مانند مدل های پریمیوم AMOLED.

با این حال انتظار نسبتا زیادی از صفحه نمایش LCD این دستگاه وجود دارد. علاوه بر این، دستگاه مذکور بخش Wacom Digitizer را برای پشتیبانی از قلم دیجیتال حفظ خواهد کرد. بر اساس نتایج Geekbench، وب سایت گفته است که تبلت جدید سامسونگ از تراشه Kompanio 900T مدیاتک استفاده خواهد کرد. این تراشه یک تراشه 6 نانومتری با 2 هسته ARM Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز است، مرجع یک ساعت 2.6 گیگاهرتزی را نشان می دهد، بنابراین می تواند یک نسخه بهینه از همان تراشه باشد.

علاوه بر این، تراشه مذکور دارای بیش از 6 هسته ARM Cortex-A55 برای انجام کارهای سبک است و پردازنده گرافیکی آن Mali-G68 MC4 خواهد بود. این تراشه در اصل نسخه تبلت محور مدیاتک Dimensity 900 است. گفته می شود Samsung Galaxy Tab S8 FE در هر دو نسخه 5G و Wi-Fi موجود است. کد سامسونگ SM-X506 به نسخه 5G اشاره دارد در حالی که Wi-Fi -مدل Fi دارای شماره مدل SM-X500 سامسونگ خواهد بود. این دستگاه در زمان عرضه با اندروید 13 عرضه خواهد شد.

مشخصات Galaxy Tab S8 FE

با توجه GizChina، یعنی One UI 5.0 یا حتی One UI 5.1 را اجرا خواهد کرد. این موضوع کاملاً به زمان بندی انتشار این به روز رسانی بستگی دارد. این دستگاه همچنین دارای 4 گیگابایت رم است، اما ما انتظار داریم گزینه‌های رم بیشتری داشته باشیم زیرا این مدل پایه باید باشد. Samsung Galaxy Tab S8 FE با قیمت 650 یورو برای مدل Wi-Fi و 750 یورو برای نسخه 5G در دسترس خواهد بود.

با این حال، با توجه به قیمت مدل قبلی در زمان عرضه، این تنها یک حدس است. ما انتظار داریم سامسونگ به زودی جزئیات بیشتری را ارائه دهد. سری Samsung Galaxy Tab S8 اوایل امسال با قیمت پایه 699 دلار عرضه شد. نظر کاربران مایفون مگ در مورد مشخصات گلکسی تب اس 8 FE که با صفحه نمایش LCD و تراشه مدیاتک عرضه می شود چیست؟

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا