اخبار فناوری

گوگل پیکسل ۸ به زودی معرفی می شود اما ویدئو آنباکس آن همینجاست!

گوگل اصلا به رازداری خوب در زمینه محصولات‌ش شهره نیست. در حقیقت محصولات Pixel گوگل آنقدر پیش از موعد و کامل لو می‌روند که گاهی این برند ترجیح می‌دهد خودش اطلاعات رسمی محصولات جدید را ماه‌ها زودتر منتشر کند! با این حال این سبب نمی‌شود که کارخانه شایعات بی‌خیال محصولاتش شود. می‌دانیم که گوگل پیکسل ۸ چهارشنبه همین هفته معرفی می شود اما ویدئو آنباکس آن همین حالا، همینجاست!

آنباکسینگ پیکسل ۸

سری Pixel 8 گوگل به عنوان موبایل‌های پرچمدار سال ۲۰۲۳ این شرکت ارائه خواهند شد. ما انتظار طراحی جدید و مشخصات سخت‌افزاری بهبودیافته را داریم. همچنین در بخش دوربین و فیلم‌برداری در شب باید یک اتفاق بزرگ را شاهد باشیم.

در حال حاضر و همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، طراحی با لبه‌های بسیار گرد و صابونی‌طور آن کاملا تایید شده است. البته گوگل زبان طراحی خاص و متمایزکننده دوربین اصلی خود را همچنان ادامه می‌دهد که به نظر من تصمیم صحیحی‌است.

اما این ویدئو به ما تجربه جعبه‌گشایی پیکسل ۸ را ارائه می‌کند. بیاید آن را با هم تماشا کنیم:

 

همانطور که پیداست، راهبرد گوگل در بحث بسته‌بندی تفاوتی ندارد. برای مثال همچنان یک کابل USB C به USB C درون جعبه است. همچنین یک رابط OTG برای اتصال USB A به پورت USB C گوشی شما در نظر گرفته شده است. حضور این عضو درون جعبه برای سال ۲۰۲۳ کمی عجیب است چون اکثر موبایل‌های دیگر یا حتی حافظه‌های جانبی به USB C تغییر کرده‌اند.

به جز دفترچه راهنمای مربعی و خاص آن، موضوع دیگری اینجا وجود ندارد. خود پیکسل ۸ در رنگی مشابه به رنگ عدسی پژو آر‌دی (!) دیده می‌شود که ما آن را از زمان گلکسی اس ۲۰ اولترا به یاد داریم.

طراحی جلویی دستگاه نیز با شیشه محافظ نمایشگر 2.5D دیده می شود و قاب خمیده پشتی به ما می‌گوید که گوگل هیچ اعتقادی به لبه‌های تیز ندارد. وقتی این طراحی با چهارگوشه گرد دستگاه همراه می‌شود واقعا حس صابونی‌طور به مانند گلکسی S3 می دهد!

نظر شما چیست؟ منتظر این پرچمدار گوگل هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/02/%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%D9%88%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا