اخبار فناوری

آپدیت اندروید 13 سونی اکسپریا 10 مارک 3 رسما ارائه شد

این حدود دو سال پیش بود Xperia 10 Mark 3 سونی رسما معرفی شد. این دستگاه میان رده ژاپنی به صورت پیش فرض در اختیار کاربران اندروید 11 قرار گرفت. پس از دریافت آپدیت اندروید 12 سونی، این دستگاه اکنون آخرین سیستم عامل گوگل را دریافت می کند. به روز رسانی اندروید 13 سونی اکسپریا 10 مارک 3 به صورت رسمی ارائه شده و به تدریج به دست تمامی کاربران خواهد رسید.

به روز رسانی اندروید 13 سونی اکسپریا 10 مارک 3

سونی ممکن است محصولات زیادی در بازار موبایل نداشته باشد، اما از محصولاتی که دارد پشتیبانی می کند. شاید در این زمینه سریعترین نباشد، اما تمام تلاش خود را می کند تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

این برند ژاپنی به تازگی آپدیت اندروید 13 را برای Xperia 10 III منتشر کرده است. در حال حاضر، Xperia 10 IV جدیدترین عضو این سری است و گفته می شود که این برند در حال کار بر روی Xperia 10 V است که به زودی عرضه خواهد شد.

ماه گذشته بود آپدیت اندروید 13 سونی برای Xperia 10 IV منتشر شد. در حال حاضر این شرکت آپدیت مذکور را با نسخه 62.2.A.0.367 در بازارهای آسیایی و اروپایی منتشر کرده است.

در حال حاضر، مشخص نیست که این به‌روزرسانی چه زمانی برای سایر مناطق منتشر می‌شود. اما ممکن است چند هفته طول بکشد تا آپدیت به همه کاربران تحویل داده شود.

با توجه به لیست تغییرات، می توان گفت که این به روز رسانی ارتقای سیستم عامل را به همراه وصله امنیتی ژانویه 2023 به ارمغان می آورد. جدای از آن، این گوشی اکنون با صفحه قفل جدید و همچنین پنل تنظیمات سریع بهینه شده و تغییرات مختلف همراه است. به برنامه دوربین

سونی اکسپریا 10 مارک 3 با اسنپدراگون 690 5G و نمایشگر OLED رسما معرفی شد

بد نیست بگوییم که Sony Xperia 10 III یک گوشی میان رده از سونی است که در اوایل سال 2021 عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی OLED است که از وضوح HDC و FHD+ پشتیبانی می کند. در قلب این گوشی چیپست کوالکام اسنپدراگون 690 قرار دارد و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی آن را تامین می کند. این باتری از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند.

بخش دوربین به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنز معادل 27 میلی متر در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با لنز معادل 54 میلی متر مجهز شده است. قابلیت عکاسی 10 بار با تنظیمات نوردهی مختلف مشابه دوربین های پرچمدار سونی است.

نظر شما در مورد عملکرد سونی در ارائه آپدیت اندروید 13 چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا