اخبار فناوری

گوشی تاشو ارزان قیمت هواوی در دست توسعه است

تقریباً تمام برند های تولید کننده گوشی چینی، تلفن تاشو خود را روانه بازار کرده اند. احتمالا این شرکت ها در سال های آینده سعی خواهند کرد که تلفن های هوشمند تاشو را با قیمت های مختلف عرضه کنند. هواوی Pocket S که در نوامبر ۲۰۲۲ معرفی شد، یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی های تاشو است. هم اکنون، یک افشاگر اطلاعات به نام Revegnus ادعا می‌کند که هواوی در حال کار بر روی یک گوشی تاشو ارزان قیمت است.

قیمت گوشی تاشو ارزان هواوی حدود ۷۳۵ دلار خواهد بود

به گفته منبع اطلاعاتی مذکور، هواوی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند تاشو با مشخصات پایین رده است. احتمالا این دستگاه با نام تجاری P Pocket وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود که این محصول در نیمه ابتدایی ۲۰۲۴ به طور رسمی رونمایی شود. احتمالا، گوشی تاشو ارزان هواوی، قیمتی حدود ۷۳۵ دلار یا کمتر خواهد داشت. مشخص نیست که این تلفن هوشمند تنها در بازار چین عرضه می‌شود یا راهی بازار جهانی نیز خواهد شد. گفته می‌شود که این محصول همانند Pocket S در چندین رنگ مختلف به دست کاربران می‌رسد.

گوشی تاشو هواوی Pocket S

گوشی تاشو هواوی Pocket S

این منبع اطلاعاتی در ادامه اشاره کرد که سامسونگ نیز در حال توسعه دستگاه مشابهی است. اگرچه جزئیات بیشتری ارائه نشده است اما همین منبع، قبلاً در ماه اوت اعلام کرده بود که سامسونگ در حال انجام آزمایشات روی دستگاه جدیدی به نام «Galaxy Z FE» است. مطابق با گزارش Gizmochina، انتظار می‌رود که این دستگاه در کنار گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شود. احتمالا این تلفن های هوشمند تاشو آینده سامسونگ در آگوست ۲۰۲۴ رونمایی خواهند شد. همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، Galaxy Z FE یک گوشی تاشو مقرون به صرفه از سامسونگ خواهد بود.

گوشی تاشو هواوی Pocket S با اسنپدراگون 778G 4G، رنگ‌بندی متنوع و قیمت پایه 822 دلار معرفی شد

نظر شما درباره عرضه گوشی های تاشو ارزان قیمت در بازار چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/20/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا