اخبار فناوری

گلکسی واچ 6 با قابلیت سنجش دمای محیط و اجسام معرفی خواهد شد

اوایل امروز، سامسونگ اعلام کرد که سه اپلیکیشن جدید برای ساعت‌های هوشمند مبتنی‌بر Wear OS خود منتشر می‌کند. یکی از این برنامه‌ها با نام Thermo Check، ابتدا به ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 6 و Galaxy Watch 6 Classic و سپس به سری Galaxy Watch 5 می‌آید. همچنین ویژگی‌های جدیدی که این برنامه برای ساعت‌های سامسونگ ارائه می‌کند، مشخص شده است که شامل قابلیت سنجش دمای محیط و اجسام توسط گلکسی واچ 6 است.

سنجش دمای محیط و اجسام توسط گلکسی واچ 6

به‌گفته‌ی سامسونگ، اپلیکیشن Thermo Check به کاربران اجازه می‌دهد تا دمای محیط اطراف خود را بدون نیاز به تماس فیزیکی بررسی کنند. شرکت کره‌ای می‌گوید که کاربران علاوه‌بر اندازه‌گیری دمای پوست خود، می‌توانند دمای غذایی که می‌خواهند بخورند و دمای آبی که می‌خواهند در آن شنا کنند را نیز بررسی کنند تا بهتر از محیط اطراف خود مطلع شوند.

درحالی‌که سری گلکسی واچ 5 می‌تواند دمای پوست را اندازه‌گیری کند، سامسونگ ممکن است یک سنسور دمای دیگر را به ساعت‌های هوشمند آینده خود اضافه کرده باشد که اندازه‌گیری دمای محیط و اشیا را آسان‌تر می‌کند. اما اگر منظور سامسونگ استفاده از همان سنسور دما در پشت ساعت‌های سری گلکسی واچ 5 باشد، برداشتن آن‌ها از مچ، بررسی دما و پوشیدن دوباره آن مشکل خواهد بود.

سنجش دمای محیط و اجسام توسط گلکسی واچ 6

سنجش دمای محیط و اجسام توسط گلکسی واچ 6

با اعلام این خبر، سامسونگ تأیید کرده است که سری گلکسی واچ 6 از اندازه‌گیری دما نیز پشتیبانی می‌کند. سری گلکسی واچ 5 از قابلیت دمای پوست تنها برای ردیابی چرخه قاعدگی پشتیبانی می‌کند، بنابراین خوشحالیم که عملکرد سنجش دما درحال گسترش است. لازم‌به‌ذکر است که Galaxy Watch 4 از برنامه Thermo Check پشتیبانی نمی‌کند زیرا سخت‌افزار لازم را ندارد.

انتظار می‌رود گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک نمایشگر کمی بزرگتر، حاشیه‌های نازک‌تر، پردازنده بسیار سریع‌تر، رم بیشتر و ردیابی تناسب‌اندام بهبودیافته را به‌همراه داشته باشند.

دیدگاه شما پیرامون سنجش دمای محیط و اجسام توسط گلکسی واچ 6 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/20/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D9%88%D8%A7%DA%86-6-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%D8%AF%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7-%D9%88-%D8%A7%D8%AC/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا