اخبار فناوری

گلکسی زد فلیپ 5 قابلیت اجرای کامل نقشه گوگل در نمایشگر کاور خود را خواهد داشت

گوشی Galaxy Z Flip 5 یک ارتقاء طراحی بزرگ را به‌ارمغان می‌آورد و نمایشگر کاور بسیار بزرگتر از گلکسی زد فلیپ 3 و زد فلیپ 4 خواهد داشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 را به نمایشگر کاور 3.4 اینچی مجهز کرده است که بیشتر قسمت پشتی آن را می‌پوشاند. پس از آن‌که چندی پیش شایعه شد سامسونگ با همکاری گوگل برنامه‌های این شرکت را برای نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 5 بهینه کرده است، حال گزارش جدیدی ادعا می‌کند که نقشه گوگل به‌طور کامل در این پنل اجرا خواهد شد.

اجرای کامل نقشه گوگل در گلکسی زد فلیپ 5

چند روز پیش در گزارشی به این موضوع اشاره کردیم که سامسونگ با گوگل همکاری کرده است تا اپلیکیشن‌های مهم ازجمله گوگل مپ را روی نمایشگر کاور گوشی تاشو آینده خود قرار دهد. اکنون، افشاگر chunvn8888 نیز این موضوع را تأیید کرده است که Google Maps از روی صفحه‌نمایش پوششی گلکسی Z Flip 5 قابل دسترسی خواهد بود. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست که آیا کل برنامه در این صفحه قابل دسترسی است (مانند Motorola Razr 40 Ultra) یا Google Maps تنها به‌روزرسانی‌های مهم ناوبری را روی آن نمایش می‌دهد.

به‌غیر از Google Maps، سایر برنامه‌های گوگل ازجمله Messages و یوتیوب نیز می‌توانند در نمایشگر کاور Galaxy Z Flip 5 استفاده شوند. همچنین گفته می‌شود برنامه‌های اختصاصی خود سامسونگ نیز می‌توانند روی این پنل ظاهر شوند. این شرکت درحال‌حاضر ویجت‌های مختلفی دارد که می‌توان در گوشی‌های سری گلکسی Z Flip موجود به آن‌ها دسترسی داشت. گلکسی زد فلیپ 5 همچنین اولین گوشی سری Z Flip خواهد بود که دارای قابلیت سامسونگ DeX است، اما می‌تواند تنها به‌صورت بی‌سیم در دسترس باشد.

اجرای کامل نقشه گوگل در گلکسی زد فلیپ 5

اجرای کامل نقشه گوگل در گلکسی زد فلیپ 5

درحالی‌که گوشی‌های OPPO و Vivo نیز دارای نمایشگر کاور بزرگ در گوشی‌های تاشو خود هستند، اما فقط می‌توانند اطلاعات را ازطریق ویجت‌ها نمایش داده و حداکثر به کاربران اجازه دسترسی به دوربین را می‌دهند. بااین‌حال، سری گوشی‌های Razr موتورولا به کاربران اجازه می‌دهد به همه برنامه‌ها دسترسی داشته باشند.

دیدگاه شما پیرامون اجرای کامل نقشه گوگل در Galaxy Z Flip 5 چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/23/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%84%DB%8C%D9%BE-5-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%86%D9%82%D8%B4%D9%87-%DA%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا