اخبار فناوری

گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ شاید سال آینده عرضه شود

هرقدر حدس زدن زمان احتمالی معرفی موبایل‌های گلکسی سامسونگ راحت است، همان میزان حدس زدن زمان معرفی رونمایی لوازم جانبی این شرکت و به خصوص ایربادزهای آن سخت است. به تازگی گزارش غیررسمی به ما می‌گوید که گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ شاید سال آینده عرضه شود.

گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ

گزارش جدیدی به صورت خیلی خلاصه و سربسته می‌گوید Galaxy Buds 3 Pro سال آینده عرضه می شود. متاسفانه جزئیات بیشتری درباره بازه زمانی احتمالی عرضه در سال ۲۰۲۴ یا حتی مشخصات آن وجود ندارد.

طی سال 2023 سامسونگ تمرکز زیادی روی دستگاه‌های Fan Edition کرد که برخی ویژگی‌های یک پرچم‌دار را با قیمت مناسب‌تر ارائه می‌کردند. در میان بسیاری از محصولات این سری، گلکسی بادز FE نیز به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین ایربادز سامسونگ که تا کنون تولیدشده، حضور داشت.

سامسونگ Galaxy Buds FE

سامسونگ Galaxy Buds FE

گلکسی بادز FE به عنوان یک ایربادز 100 دلاری، تنها ایربادزی بود که سامسونگ در سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. این شرکت سال آینده به بازار ایربادزها بازخواهد گشت و گزارش شده که در حال کار برروی جانشینی برای گلکسی بادز 2 پرو است.

طبق انتظار و اگر چیزی تغییر نکند، این محصول با نام گلکسی بادز ۳ پرو عرضه می‌شود. متاسفانه از مشخصات آن چیزی نمی‌دانیم. با این حال مشخص است که یک محصول پرچمدار را باید انتظار داشته باشیم.

با توجه به این که Galaxy Buds 3 Pro باید یک محصول پرچمدار باشد پس انتظار عجیبی نیست اگر منتظر رونمایی آن در مراسم آنپکد رونمایی گلکسی اس ۲۴ یا گلکسی زد فولد ۶ باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید گلکسی بادز ۳ پرو چه زمانی رونمایی خواهد شد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/16/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا