اخبار فناوری

گلکسی اس ۲۴ اولترا از فریم تیتانیومی برخوردار خواهد بود

گفته می‌شود که سامسونگ برای سال ۲۰۲۴، احتمالا از متریال متفاوتی برای پرچمدار خود استفاده خواهد کرد. افشاگر معروف اطلاعات یعنی Ice Universe، با شیوه هوشمندانه ای، به استفاده از تیتانیوم در ساخت گلکسی اس ۲۴ اولترا اشاره کرده است.

سری آیفون ۱۵ پرو نیز همانند گلکسی اس ۲۴ اولترا از تیتانیوم استفاده می‌کنند

افشاگر اطلاعات، Ice Universe، جدول تناوبی شیمی را به همراه عدد ۲۲ در توییتر به اشتراک گذاشت. عدد ۲۲ در جدول مذکور، مربوط به عنصر تیتانیوم است. گفته می‌شود که به احتمال زیاد، Galaxy S24 Ultra از فریم تیتانیومی جدیدی برخوردار خواهد بود. شایعه شده است که اپل از همان متریال برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس استفاده خواهد کرد. شایعات موجود فاش می‌کنند که این شرکت به سراغ استفاده از تیتانیوم گرید ۵ می‌رود.

توییت Ice Universe

برای سال ها، سازندگان گوشی های هوشمند، از آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ برای دستگاه های خود استفاده می‌کردند. اما این کمپانی ها، آهسته آهسته به سمت استفاده از تیتانیوم حرکت می‌کنند. گفته می‌شود که شرکت های دیگری مانند شیائومی، وان پلاس و.‌‌.. در حال استفاده از این ماده هستند. با نگاهی به مزایای آشکار تیتانیوم در مقایسه با آلومینیوم، این سوال پیش می‌آید که چرا تاکنون، سازندگان تلفن های هوشمند از این ماده استفاده نکرده اند؟

چرا گوشی های هوشمند تاکنون از تیتانیوم استفاده نمی‌کردند؟

پاسخ ساده است. قیمت تیتانیوم گران است. به همین دلیل، از کل سری Galaxy S24، تنها مدل اولترا از این فریم برخوردار خواهد بود. اگر سامسونگ بخواهد از این متریال در گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس استفاده کند، مجبور به افزایش قیمت این دو مدل خواهد شد. همین امر به فروش تلفن های هوشمند مذکور ضربه خواهد زد. فروش گوشی های این غول فناوری کره ای برای سه ماه متوالی، کاهش یافته است. بنابراین احتمالاً به ایده‌های جدیدی برای جلب توجه مصرف‌کنندگان نیاز دارد.

آیفون 15 پرو با فریم تیتانیومی، دکمه‌های غیرفیزیکی با بازخورد لمسی و 8 گیگابایت رم معرفی خواهد شد

متاسفانه نمی‌دانیم آیا استفاده از تیتانیوم در گلکسی اس ۲۴ اولترا، سامسونگ را مجبور به افزایش قیمت گوشی پرچمدار خود در سال آینده خواهد کرد یا خیر. مطابق با گزارش wccftech، احتمالا سامسونگ در حال آزمایش چند نمونه اولیه یا فریم تیتانیومی است. اگر این سازندگان گوشی های هوشمند، از نتیجه نهایی ناراضی باشد، احتمالا Galaxy S24 Ultra با فریم آلومینیومی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ برای پرچمدار خود به سراغ تیتانیوم خواهد رفت؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/30/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%AA%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا