اخبار فناوری

گلکسی اس ۲۳ اولترا بخریم یا گلکسی اس ۲۴ پلاس؟ انتخاب سخت ۶۰ میلیون تومانی سامسونگی

با اضافه شدن مدل‌های جدیدتر به بازار، انتخاب‌ها پیچیده‌تر می‌شود. در حال حاضر با حدود قیمت ۶۰ میلیون تومان شما می‌توانید در کمپ سامسونگ بین ۲ پرچمدار انتخاب کنید. یکی پرچمدار به‌روز و در خانواده Galaxy S24 بوده و دیگری پرچمدار سال گذشته و از خانواده Galaxy S23 است. در حال حاضر مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی Galaxy S23 Ultra و Galaxy S24 Plus هر دو دستگاه حدود ۵۸ میلیون تومان هستند و مدل بالاتر حدود ۶۳ میلیون تومان قیمت می‌خورد. سوال اینجاست که گلکسی اس ۲۳ اولترا بخریم یا گلکسی اس ۲۴ پلاس؟

گلکسی اس ۲۳ اولترا بخریم یا گلکسی اس ۲۴ پلاس

حتما می‌دانید که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ تصمیم گرفت که سری Galaxy S24 را دوباره با همان راهبرد ۲ مدل تراشه اگزینوس و اسنپدراگون ارائه کند. البته امسال یک تفاوت وجود داشت. گلکسی اس ۲۴ اولترا در تمام بازارها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی عرضه شد اما مدل‌های پایه و پلاس این شانس را نداشند.

گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس در بازار ایران با تراشه سامسونگ اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شوند. امروز تصمیم گرفتیم که یک مقایسه عجیب برای شما تدارک ببینیم.

گلکسی S24 Plus تقریبا هم قیمت گلکسی S23 Ultra سامسونگ است. همچنین مدل اولترا سال گذشته با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌شود که شاید برای خیلی از کاربران جذاب‌تر باشد. به این ۲ دلیل ویدئو مقایسه تراشه‌های اگزینوس ۲۴۰۰ با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برای گلکسی را برای شما آماده کرده‌ایم.

به این ترتیب یکی از پرسش‌های کلیدی برای مقایسه این ۲ گوشی پاسخ داده خواهد شد. از نظر دوربین که تقریبا بدون پرسش مدل اولترا نسل قبلی بهتر است اما نظر تعداد آپدیت و برخی ویژگی‌های اندک دیگر، گلکسی اس ۲۴ پلاس دست پیش را دارد.

پیش از تماشا باید بگویم هر ۲ دستگاه روی One UI 6.1 هستند.

بیاید با هم این ویدئو را تماشا کنیم و ببینیم کدام یک بهتر عمل می‌کند. آیا اختلاف قابل ذکر است؟

 

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

 



🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

🔷  همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅️  این لینک ✅️ بزنید.

 

نظر شما چیست؟ با در نظر گرفتن همه موارد و این میزان تفاوت سخت‌افزاری، انتخاب شما با حدود ۶۰ میلیون‌ تومان کدام است؟ گلکسی اس ۲۴ پلاس با ۷ سال آپدیت نرم افزاری، طراحی جدیدتر و ویژگی‌هایی مثل صفحه نمایشگر روشن جدید سامسونگ یا گلکسی اس ۲۳ اولترا با S Pen، تراشه اسنپدراگون تقریبا هم‌پای تراشه جدید کره‌ای‌ها و دوربین بهتر؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/04/%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B3-%D8%A7%D9%88%D9%84%D8%AA%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85-%DB%8C%D8%A7-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%DB%B2%DB%B4/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا