اخبار فناوری

گلس محافظ نمایشگر سری گلکسی S24 سامسونگ را ببینید

هر چه به رونمایی رسمی سری Galaxy S24 نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و اطلاعات رسمی و غیررسمی بیشتری درباره آن منتشر می‌شود. به تازگی تصاویری از گلس محافظ نمایشگر سری گلکسی S24 سامسونگ منتشر شده که طراحی کلی این سه عضو پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ را به نمایش می‌گذارد.

گلس محافظ نمایشگر سری گلکسی S24

گلس گلکسی اس ۲۴ اولترا

گلس گلکسی اس ۲۴ اولترا

اولین موضوعی که از تصویر گلس گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ می‌توان متوجه شد، تایید مجدد دولبه خمیده نبودن این پرچمدار کره‌ای‌هاست. همانطور که در تصویر می‌بینید عبارت 2.5D برای آن ذکر شده است. این یعنی پنل نمایشگر تخت بوده اما شیشه محافظ روی در لبه‌ها به مقدار بسیار جزئی کمی انحنا دارد.

عدد ۰.۱۸ میلی‌متر که روی تصویر می‌بینید به میزان حاشیه مشکی گلس محافظ مرتبط است و اطلاعات خاصی را درباه نمایشگر خود دستگاه به ما نمی‌دهد. این باریک‌بودن حاشیه سیاه نمایشگر کمک می‌کند که برای نصب گلس یک حاشیه خطای امن وجود داشته باشد و حاشیه سیاه روی نمایشگر را نگیرد.

طبق معمول مدل اولترا طراحی با گوشه‌های تیز را ارائه می‌کند که از دو عضو دیگر این سری متفاوت است.

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ مدل پایه به مانند نسل‌های قبلی با گوشه‌های گردتر ارائه می‌شوند. بر اساس این تصاویر باید گفت که اندازه نمایشگر مدل پلاس با اولترا تفاوت آن‌چنانی ندارد و بیشتر در گوشه‌های گرد با یکدیگر متفاوت هستند. در مقابل پایه اندازه ارگونومیک‌تری دارد.

هنوز مشخص نیست که حاشیه نمایشگر خود نمایشگر این سری چقدر است. با این حال از این تصاویر پیداست که باید هر ۳ مدل دارای حاشیه‌های متقارن باشند که به زیبایی بصری آن می‌افزاید.

در حال حاضر شیائومی ۱۴ با حاشیه تصویر ۱.۷۱ میلی‌متر و آیفون ۱۵ پرو مکس با حاشیه تصویر ۱.۷۵ میلی‌متر کمترین میزان حاشیه تصویر در دنیای موبایل را دارند. باید دید که سامسونگ در این رقابت چه جایگاهی برای خود خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که حاشیه نمایشگر چقدر برای شما اهمیت دارد؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/10/%DA%AF%D9%84%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-s24-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا