اخبار فناوری

کنسول دستی OneXPlayer X1 Mini با طراحی کاربردی رونمایی شد

OneXPlayer آخرین کنسول سه گانه قابل حمل است X1 mini آن را طراحی جمع و جور “قرص مانند” و بسیاری از ویژگی های مهم دیگر می نامد.

کنترلر X1 Mini 3-in-1 از OneXPlayer ظاهری جمع و جور دارد و ویژگی هایی مشابه دستگاه های دستی دارد.

برای گزارش دادن com wccftechامسال سال خوبی است OneXPlayer این شرکت در زمینه کنسول‌های دستی بوده است زیرا این شرکت در ادغام فناوری و معماری جدید در دستگاه‌های دستی خود موفقیت زیادی کسب کرده است. به عنوان مثال، کنسول OneXPlayer Pro 2 که دارای APU است AMD Hawk نکته این است. با این حال، آخرین محصول این شرکت، بازار کنسول های تعبیه شده را هدف قرار داده است. X1 Mini با طراحی جدید و «کوچکتر» نسبت به همتای خود، OneXPlayer X1 قرار است مشکلات ناشی از اندازه بزرگ و وزن زیاد این کنسول را برای کاربران حل کند.

از نظر سخت افزاری، OneXPlayer X1 Mini دارای پردازنده است AMD Ryzen 7 8840U دارای 8 هسته Zen 4 با 16 رشته، 8 مگابایت کش L2 و 16 مگابایت کش L3 است. فرکانس پایه این تراشه 3.3 گیگاهرتز طراحی شده است و با توان مصرفی قابل پیکربندی بین 15 تا 30 وات، پردازشگر Red Team تا 5.1 گیگاهرتز کار می کند. این تراشه همچنین دارای پردازنده گرافیکی Radeon 780M با 12 ماژول محاسباتی و فرکانس 2.70 گیگاهرتز است. از این رو، انتظار می رود X1 Mini از نظر بازی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

OneXPlayer X1 Mini

این کنترلر به لطف اندازه نسبتا کوچک خود می تواند توجه طرفداران کنسول های قابل حمل را به خود جلب کند

OneXPlayer X1 Mini دارای صفحه نمایش است 8.8 اینچ در مقایسه با نمونه استاندارد خود کوچکتر است و از نرخ تجدید 144 هرتز استفاده می کند. جالب اینجاست که X1 Mini از یک SSD قابل تعویض استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت درایوها را از طریق یک اسلات اختصاصی تعویض کنند، که بدون باز کردن دستگاه قابل دسترسی است. با این حال، این شرکت هیچ جزئیاتی در مورد این ویژگی خاص فاش نکرده است.

OneXPlayer X1 Mini با درایورهای صوتی تنظیم‌شده Harman-EFX و کنترل‌کننده‌های جداشدنی برای تجربه بهتر بازی ارائه می‌شود. این دستگاه دارای باتری 65 وات ساعتی است که عمر باتری بسیار خوبی را نوید می دهد، اما این شرکت عمر باتری مورد انتظار کنترلر خود را ذکر نکرده است. برای اتصال، دستگاه مجهز به یک پورت USB 4.0 و یک پورت اختصاصی است اوکولینک این پورت کمتر شناخته شده برای اتصال کارت های گرافیک کلاس دسکتاپ به X1 Mini استفاده خواهد شد.

OneXPlayer X1 Mini

ایده کلی این دستگاه که سعی در ارائه عملکرد همزمان تبلت، لپ تاپ و کنسول دستی دارد، بسیار جذاب به نظر می رسد و قطعا مورد استقبال مخاطبان هدف قرار خواهد گرفت. با این حال برای قضاوت دقیق تری باید منتظر عرضه محصول و انتشار نقدهای آن باشیم.

شما چی فکر میکنید؟ آیا به کنسول های قابل حمل علاقه دارید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/23/onexplayer-x1-mini/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا