اخبار فناوری

چرا قیمت ردمی توربو ۳ کمتر از ۳۰۰ دلار نخواهد بود؟

ردمی، این برند زیرمجموعه شیائومی، در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ماه) تلفن هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد. این دستگاه، یک گوشی «عملکرد محور» در بخش میان‌رده است، که از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 استفاده می‌کند. هم‌اکنون، اطلاعاتی درباره قیمت ردمی توربو ۳ منتشر شده است.

رسمی: قیمت ردمی توربو ۳ بیشتر از ۲۹۰ دلار خواهد بود

مدیر کل Redmi، وانگ تنگ، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اشاره کرد که قیمت ردمی توربو ۳ کمتر از ۲,۰۰۰ یوآن (حدودا معادل ۲۹۰ دلار آمریکا) نخواهد بود. این موضوع ممکن است برای کاربرانی که به دنبال برچسب های قیمت پایین برند ردمی هستند، ناامید کننده باشد.

پست مدیر کل ردمی در ویبو

وانگ تنگ توماس توضیح می‌دهد که این قیمت بالا، به دلیل استفاده از تراشه گران‌قیمت سری ۸ کوالکام است. او اشاره می کند که تراشه گران‌ترین جزء این دستگاه محسوب می‌شود. به گفته مدیر کل ردمی، حتی دستگاه های مجهز به تراشه های قدیمی‌تر سری Snapdragon 8 (مانند اسنپدراگون ۸ نسل ۲) قیمتی کمتر از ۲,۳۰۰ یوآن (۳۱۸ دلار) ندارند. بنابراین، بعید است که Redmi Turbo 3 قیمتی کمتر از ۲,۰۰۰ یوان داشته باشد.

ردمی توربو ۳ دارای فریم فلزی است. دو برجستگی برای قرارگیری دوربین، در قاب پشتی دیده می‌شود. این دستگاه ضخامت کم (تنها ۷.۸ میلی‌متر) و وزن سبکی (۱۷۹ گرم) دارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1.5K و حاشیه های بسیار کم است. همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت. Redmi Turbo 3 حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد.

ردمی Turbo 3 چه مشخصاتی خواهد داشت؟

این گوشی در بنچمارک AnTuTu امتیاز بالایی را کسب می‌کند؛ و به لطف سیستم خنک‌کننده و Rage Engine 3.0، عملکرد پایداری را در بازی ها خواهد داشت. هنوز به طور رسمی اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری ردمی توربو ۳ منتشر نشده؛ اما انتظار می‌رود که این دستگاه دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری باشد و از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی کند.

Redmi Turbo 3

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، مشخصات دوربین ردمی توربو ۳ هنوز یک راز است. گفته می‌شود که پوکو F6، نسخه ری‌برند شده این گوشی در بازار جهانی خواهد بود. ادعا شده که این تلفن هوشمند آینده پوکو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

طراحی و تاریخ رونمایی ردمی توربو ۳ رسماً مشخص شد

نظر شما درباره این گوشی آینده ردمی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/04/08/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A8%D9%88-%DB%B3-%DA%A9%D9%85%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%DB%B3%DB%B0%DB%B0-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%86/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا