اخبار فناوری

پیکسل 8 گوگل به حالت دسکتاپ مشابه Samsung DeX مجهز خواهد شد

گوشی‌های پیکسل پرچمدار آینده گوگل شامل دو مدل Pixel 8 و Pixel 8 Pro ممکن است با ارائه پشتیبانی از نمایشگر خارجی و حالت دسکتاپ مانند ویژگی Samsung DeX معرفی شوند. این بدان معناست که وقتی یک مانیتور ازطریق پورت USB-C به گوشی پیکسل آینده متصل می‌شود، کاربران فضای کاری بزرگ‌تری را برای محیط سیستم‌عامل اندروید دریافت می‌کنند.

حالت دسکتاپ پیکسل 8

یک پورت USB-C برای اینکه بتواند نمایشگرهای خارجی را تشخیص دهد نیازی به پشتیبانی Thunderbolt ندارد، زیرا کانکتور قادر است حالت جایگزین DisplayPort را نیز تشخیص دهد. ازآنجایی‌که Pixel 8 و Pixel 8 Pro به‌اندازه کافی ضخیم نیستند تا از درگاه‌های HDMI بزرگ پشتیبانی کنند، حالت جایگزین USB DisplayPort بهترین گزینه برای این دستگاه‌هاست.

Kamila Wojciechowska که به ارائه اطلاعات تقریباً دقیق در مورد گوشی‌های هوشمند شهرت دارد، اخیرا اظهار داشته است که به‌گفته‌ی منبعی در داخل گوگل، Pixel 8 و Pixel 8 Pro موارد استفاده بهتری را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

متأسفانه، هنوز جزئیات کامل‌تری در این مورد ارائه نشده است، مانند اینکه آیا گوگل کاربران را مجبور به خرید یک داک جداگانه برای فعال کردن حالت دسکتاپ می‌کند یا اینکه این حالت تنها به یک کابل USB-C نیاز دارد که باید به گوشی هوشمند و مانیتور متصل شود.

حالت دسکتاپ پیکسل 8

حالت دسکتاپ پیکسل 8

ثانیاً، آیا گوگل یک برنامه اختصاصی خواهد داشت که ازطریق آن کاربران می‌توانند حالت دسکتاپ را فعال کنند، دقیقاً مانند کاری که سامسونگ با DeX انجام می‌دهد، یا پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو یک راه‌حل یکپارچه ‘plug n play’ ارائه می‌کنند؟ با توجه به اینکه Tensor G3 شایعه‌شده دارای 9 هسته CPU و پشتیبانی سریع‌تر از UFS 4.0 خواهد بود، نه‌تنها باید برنامه‌ها را سریع‌تر باز کند، بلکه باید قدرت پردازش کافی برای مدیریت دستورات مختلف مانند پردازش کلمه و پخش ویدیو را نیز داشته باشد.

در این مرحله، هنوز اطمینان نداریم که گوگل چگونه مقیاس بهره‌وری Docs خود را به‌درستی با نمایشگرهای خارجی با هزاران ترکیب پنل و وضوح ایجاد می‌کند. ما شاهد بودیم که چندین برنامه شخص ثالث ویندوز 10 و ویندوز 11 در این زمینه به‌طرز وحشتناکی با شکست مواجه می‌شوند، بنابراین جالب است که ببینیم گوگل چگونه می‌تواند با این چالش مقابله کند.

نظر شما پیرامون حالت دسکتاپ سری پیکسل 8 گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/24/%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AD%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%AF%D8%B3%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D9%BE-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D9%87-samsung-dex-%D9%85%D8%AC%D9%87%D8%B2/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا