اخبار فناوری

ایربادز شیائومی Redmi Buds 5 با حذف نویز فعال فردا معرفی می‌شود

شیائومی رسماً اعلام کرده که ایربادز Redmi Buds 5 را در تاریخ ۲۱ سپتامبر (سی ام شهریور ماه) و در کنار گوشی های سری Note 13 در چین رونمایی خواهد کرد. این غول فناوری چینی پوستری را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته که ظاهر ردمی بادز ۵ را نشان می‌دهد.

ایربادز Redmi Buds 5 در کنار سری Note 13 معرفی خواهد شد

همان طور که در پوستر منتشر شده از سوی شیائومی مشاهده می‌شود، ایربادز Redmi Buds 5 طراحی متفاوتی از نسل قبلی خود دارد. Buds 4 دارای کیس بیضی شکل بود اما نسل آینده این محصول از کیس مستطیلی شکل و سری های ساقه دار بهره مند است. پوستر منتشر شده از سوی شیائومی نشان می‌دهد که این ایربادز با قابلیت حذف نویز فعال تا ۴۶ دسی بل راهی بازار می‌شود.

این محصول در سه رنگ بنفش، مشکی و سفید قابل تهیه خواهد بود. این محصول به کمک میکروفون های دوگانه و هوش مصنوعی، نویز موجود در هنگام تماس را کاهش می‌دهد. Redmi Buds 4 از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا ۳۵ دسی بل برخوردار است. این محصول دارای میکروفون های دوگانه با قابلیت کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی بوده و از درایور های ۱۰ میلی متری بهره می‌برد.

پوستر منتشر شده

Redmi Buds 4

همان طور که Gizmochina اشاره کرده است، ردمی بادز ۴ تنها با یک بار شارژ می‌تواند به پخش موسیقی تا ۳۰ ساعت ادامه دهد. هر سری این هدفون بی سیم ۶ ساعت دوام خواهند آورد. این محصول از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. ادعا شده که تنها با ۵ دقیقه شارژ می‌توانید با این ایربادز ۱ ساعت به موسیقی گوش کنید. این احتمال وجود دارد که Redmi Buds 5 آینده همه این ویژگی ها را به همراه حذف نویز فعال بهتر نسبت به نسل قبلی داشته باشد.

شیائومی از ردمی بادز ۴ و ردمی بادز ۴ پرو رونمایی کرد

نظر شما درباره ایربادز شیائومی Redmi Buds 5 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/20/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AF%D8%B2-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-redmi-buds-5-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%B1%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا