اخبار فناوری

رندر Google Pixel 7a طراحی گوشی میان رده بعدی این شرکت را نشان می دهد

با عرضه جهانی پیکسل 7 و 7 پرو، اکنون توجه به سایر گوشی های هوشمند آینده گوگل معطوف شده است. چندی پیش، رندر دستگاه تاشو مورد انتظار بود تا شدن پیکسل منتشر شد که طراحی آن را برای اولین بار فاش کرد. اکنون رندری از گوشی میان رده Pixel 7a گوگل منتشر شده است که طراحی مشابه پیکسل 7 این شرکت را پیشنهاد می کند.

رندر Google Pixel 7a

با تشکر از رندرهای ایجاد شده توسط OnLeaks فقط از طریق قیمت هوشمند منتشر شده است، ما می بینیم که گوگل زبان طراحی پیکسل 7 را به سری A خود آورده است. از جمله برآمدگی ماژول دوربین. بنابراین، دستگاه کمی بزرگتر از Pixel 6a است. با 0.2 میلی‌متر بلندتر، 1.1 میلی‌متر عریض‌تر و 0.1 میلی‌متر ضخامت، انتظار می‌رود همچنان نازکی خود را حفظ کند.

رندر Google Pixel 7a

رندر Google Pixel 7a

در این رندر، مشخص است که نوار دوربین دیگر با شیشه پوشانده نشده است، اگرچه مشخص نیست رنگ نقره ای آن آلومینیومی است یا پلاستیکی.

در حالی که هر سه رنگ Pixel 6a با فریم مشکی عرضه می شوند، قاب Pixel 7a نقره ای است که به زبان طراحی جدید آن اشاره دارد. گزارش امروز ادعا می کند که پیکسل 7a در رنگ های سفید و خاکستری تیره عرضه خواهد شد.

این رندرها هیچ چیز غیرعادی دیگری را در مورد نمای بیرونی Pixel 7a نشان نمی‌دهند، به طوری که نمایشگر همچنان دارای قاب پایین ضخیم‌تر و یک سوراخ پانچ در مرکز آن است. در حالی که دکمه پاور و دکمه کنترل صدا در سمت راست قرار دارند. یک اسلات سیم کارت نیز در سمت چپ گفته می شود.

مثل ماه گذشته گزارش دادیمپیکسل 7a «به‌روزرسانی قابل‌توجهی نسبت به پیکسل‌های سری A خواهد بود که قبل از آن عرضه شدند». در حالی که نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم، انتظار اضافه شدن شارژ بی‌سیم و دوربین‌های بهبودیافته را داریم که باید نسبت به پیکسل 6a پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

نظر شما در مورد رندر و طراحی Google Pixel 7a از این گوشی میان رده چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا