اخبار فناوری

پوستر های X Fold 3 ویوو ویژگی های برجسته این گوشی تاشو را نشان می‌دهند

ویوو در حال آماده شدن برای رونمایی از جدیدترین تلفن هوشمند تاشو خود در کشور چین است. پیش از هرگونه خبر رسمی، پوستر های X Fold 3 ویوو به بیرون درز کرده، که ویژگی های کلیدی این دستگاه را نشان می‌دهد.

ویوو X Fold 3 با باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری از پرچمدار فعلی اپل سبک‌تر است

پوستر های رسمی X Fold 3 در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است. این پوستر ها نشان می‌دهند که تلفن هوشمند مذکور ضخامت و وزن بسیار کمی دارد. در یکی از تصاویر، یک ترازو دیده می‌شود که به نظر می‌رسد در یک طرف آن آیفون ۱۵ پرو/ پرو مکس قرار گرفته است. آیفون روی ترازو سنگین‌تر از طرف دیگر بوده که نشان می‌دهد X Fold 3 سبک‌تر از پرچمدار فعلی اپل خواهد بود. این تلفن هوشمند تاشو ویوو از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

پوستر X Fold 3

به برخی از عملکرد های هوش مصنوعی در کنار رابط کاربری OriginOS 4 اشاره شده است. دوربین اصلی ایکس فولد ۳ وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی هوشمند تاشو نیز از OIS بهره می‌برد. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، صفحه نمایش اصلی این دستگاه وضوح 2K+ داشته و حداکثر روشنایی ۳,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پوستر ویوو ایکس فولد ۳

نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱.۸ درصد خواهد بود. در هر دو صفحه نمایش اصلی و کاور، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر تعبیه شده است. در پوستر های X Fold 3 به استفاده از تراشه اسنپدراگون سری ۸ نیز اشاره شده است. این دستگاه از ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار بوده و از 5G+ NR CA پشتیبانی می‌کند.

طراحی و مشخصات کامل X Fold 3 Pro ویوو فاش شد

با توجه به تصاویر فاش شده، نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده ویوو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/10/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-x-fold-3-%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا