اخبار فناوری

پلی استیشن پورتال سونی با قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد: ابزار جانبی PS5

گجت جدید برند ژاپنی مطرح صنعت گیمینگ رسما معرفی شد. این محصول که PlayStation Portal نام دارد به عنوان یک ابزار بی‌سیم برای اتصال به پلی‌استیشن ۵ و بازی از راه دور ارائه شده است. پلی استیشن پورتال سونی با قیمت ۲۰۰ دلار و اواخر سال میلادی جاری (حوالی اوایل زمستان ۱۴۰۲) عرضه می‌شود.

سونی پلی استیشن پورتال

پس از معرفی Project Q سونی، این برند حالا PlayStation Portal را رونمایی می‌کند. این دستگاه از PS Remote Play استفاده می‌نماید و به شما امکان می‌دهد تا زمانی که اتصال Wi-Fi دارید، بازی‌های PS5 خود را در هر مکانی اجرا کنید.

پلی استیشن پورتال برای عملکرد به حداقل سرعت اینترنت ۵ مگابیت در ثانیه نیاز دارد در حالی که سونی حداقل سرعت ۱۵ مگابیت در ثانیه را برای تجربه بازی بهینه پیشنهاد می کند.

شما فقط می‌توانید بازی‌های پشتیبانی‌شده‌ای را بازی کنید که روی کنسول PS5 شما نصب شده‌اند. سونی می‌گوید این دستگاه از تجربه ابری PlayStation Plus Premium پشتیبانی نمی‌کند. همچنین نمی‌توانید هیچ بازی یا رسانه دیگری را از روی خود دستگاه اجرا کنید. در حقیقت یک ابزار کاملا وابسته برای پلی استیشن ۵ شما خواهد بود.

گجت گیمینگ PS Portal دارای یک نمایشگر LCD در اندازه 8 اینچی است که رزلوشن 1080P و رفرش‌ریت ۶۰ هرتز را می‌دهد. در کناره‌های این نمایشگر چیدمان کنترلر مشابه PS5 DualSense را می‌بینید.

این محصول دارای یک پورت USB-C، یک جک 3.5 میلی متری هدفون و بلندگوهای نصب شده در بالا است.

به طور عجیبی، پلی‌استیشن پورتال با اتصال بلوتوث ارائه نمی‌شود و فقط از Wi-Fi و PlayStation Link پشتیبانی می کند.

شاید بپرسید که پلی استیشن لینک چیست؟ این استاندارد جدید اتصال بی سیم اختصاصی سونی است که صدای بدون افت با تأخیر کم و سوئیچ بین دستگاه‌های سازگار را به ارمغان می آورد. این فناوری با هدفون‌های بی‌سیم Pulse Explore سونی (با قیمت 200 دلار) و هدست Pulse Elite (با قیمت 150 دلار) عرضه خواهد شد. هر دو محصول اواخر امسال عرضه می‌شوند.

قیمت PlayStaion Portal برابر 200 دلار خواهد بود.

کنترلر جدید پلی استیشن ۵ برای توانیابان: پروژه لئوناردو سونی

نظر شما چیست؟ منتظر این محصول جانبی برای پلی استیشن ۵ هستید؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/23/%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%B2%DB%B0%DB%B0-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا