اخبار فناوری

پرشیا وب، شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

امروزه هر تجارت موفق نیازمند یک سایت یا اپلیکیشن حرفه‌ای است تا کسب و کار خود را گسترش دهد. این ابزارها نه تنها به کسب و کارها کمک می‌کند تا در دنیای آنلاین حضور داشته باشند بلکه به آنها این امکان را می‌دهد که با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و خدمات و محصولات خود را بهتر معرفی کنند.

برای مثال یک کارخانه تولید دیگ زودپز را در نظر بگیرید. اگر سایتی نداشته باشد برای بازاریابی و معرفی خود ناچار است از روش بازاریابی سنتی وارد عمل شود. یعنی مجبور است به صورت حضوری به فروشگاه‌های توزیع‌کننده شهرهای مختلف کشور برود و محصول خود را معرفی کند. فرشگاه توزیع‌کننده هم معلوم نیست که آیا قبول بکند یا نه.

اما در صورتی که یک سایت حرفه‌ای داشته باشد، می‌تواند بدون هیچ زحمتی، محصول خود را نه تنها به ایران بلکه به آن طرف کره زمین هم معرفی کند. از طرفی این فروشگاه‌های توزیع‌کننده هستند که برای همکاری تماس می‌گیرند. در واقع می‌توان گفت که با یک ابزار کارآمد، کلی هزینه و انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

این موردی که گفتیم بر اساس یک واقعیت بود و یک کارخانه به دلیل روش بازاریابی اشتباه و رقبای حرفه‌ای به شکست و منحل شدن منجر شد.

طراحی سایت

همانطور که گفتیم طراحی سایت امروزه یکی از موارد مورد نیاز هر تجارتی است تا از شکست جلوگیری کند و آغاز راه موفقیت آن باشد. این یک امر بدیهی است اما اینکه به کجا سفارش طراحی سایت بدهید هم خودش یک مسئله مهمی است که باید به خوبی توجه کرد. چراکه در صورتی بی‌توجهی به این مورد و غفلت در ثبت سفارش، ممکن است که کلاً از طراحی سایت زده شوید و به همان شیوه قبلی دل خوش کنید.

چرا باید در سفارش طراحی سایت دقت کرد؟

پاسخ به این سوال بدلیل مسائل تخصصی و فنی است که باید آن را باز کنیم. برای طراحی سایت دو روش کلی وجود دارد: 1- استفاده از سیستم سایت‌ساز آماده 2- برنامه‌نویسی. سیستم سایت‌ساز آماده که معروف‌ترین آن وردپرس است، یک سیستم رایگان است. بسیاری از کسانی که شعار طراحی سایت می‌دهند فقط وردپرس یاد گرفته‌اند و فاقد دانش برنامه‌نویسی هستند.

مزیتی که وردپرس دارد این است که یک سایت‌ساز سریع است اما فقط برای یک سایت ساده خوب است که از آن امکانات و کارایی زیادی نخواهیم. در واقع اگر یک سایت با امکانات خیلی خاصی بخواهید وردپرس اصلاً جوابگو نیست و باید با برنامه‌نویسی انجام شود. حالا اگر به یکی از همین کسانی که شعار سفارش طراحی سایت با وردپرس می‌دهند مراجعه کنید هر طور شده می‌خواهند ایده خاص شما را با وردپرس پیاده کنند.

شاید بپرسید خب چه می‌شود؟ پس از ثبت سفارش تازه متوجه می‌شوید. در این باره فقط به چند نظر که در سایت زومیت برای وردپرس ثبت شده دقت کنید:

دومین مورد:

و سومین مورد:

همه به طور کلی حرف‌های مشابه ما زده‌اند.

به کجا سفارش طراحی سایت ارزان و با کیفیت بدهیم؟

برای سفارش طراحی انواع سایت، چه وردپرس و چه برنامه‌نویسی پیشرفته به سایت پرشیا وب مراجعه نمایید. این شرکت از متخصصان طراحی سایت و اپلیکیشن با سابقه حرفه‌ای تشکیل شده است و نمونه کارهای قوی این گروه گواه این موضوع است.

به عنوان مثال سایت گیم دونی دات کام، که یک سایت تخصصی خرید و فروش بازی است توسط پرشیا وب با برنامه‌نویسی طراحی شده است. اگر نمونه کار برای طراحی اپلیکیشن هم بخواهید، اپلیکیشن سه سکه که یک اپلیکیشن خرید و فروش و سرمایه‌گذاری، با طراحی شکیل و کاربرپسند است، کار پرشیا وب است.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت در سال 1403 از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و بسته به نیازها این قیمت افزایش می‌یابد.

طراحی سایت چقدر زمان می‌برد؟

حداقل زمان طراحی سایت یک هفته است و با توجه به امکانات مورد نیاز این زمان افزایش می‌یابد و حتی تا چند ماه هم می‌رسد.

بهترین شرکت طراحی سایت کدام است؟

پرشیا وب بهترین شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن و سئو است که یک شعبه هم در دوبی دارد. برای تماس با این شرکت کافیست به آدرس PersiaWeb.net مراجعه نمایید.

صفحه اینستاگرام بهتر است یا سایت؟

قطعاً سایت. چراکه مشتریان برای یافتن محصول مورد نیاز، در گوگل جستجو می‌کنند. همچنین سایت اعتبار یک مجموعه را بسیار بالا می‌برد و قوی نشان می‌دهد.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/03/06/%D9%BE%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D8%A7-%D9%88%D8%A8%D8%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا