اخبار فناوری

تصاویر شیائومی ۱۴ پرو رنگ‌بندی این گوشی را فاش می‌کند

انتظار می‌رود که تلفن های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی در سال جاری میلادی و در ماه نوامبر (اواسط آبان تا اوایل آذر) معرفی شوند. هم اکنون، و پیش از رونمایی شیائومی ۱۴ پرو، اولین تصاویر این گوشی هوشمند فاش شده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

طراحی ماژول دوربین شیائومی ۱۴ پرو مشابه نسل قبل است

یک افشاگر اطلاعات به نام Kartikey Singh با همکاری SPinfoJP، اولین تصاویر شیائومی ۱۴ پرو را به اشتراک گذاشته است. عکس های منتشر شده، رنگ‌بندی این دستگاه را نشان می‌دهند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در رنگ های مشکی، آبی روشن، سبز روشن و سفید عرضه شود. طراحی قاب پشتی Xiaomi 14 Pro نیز به اشتراک گذاشته شده است. طراحی این دستگاه مشابه نسل قبلی خود، یعنی Xiaomi 13 Pro است. این تلفن هوشمند دارای همان ماژول دوربین مربعی شکل مشابه نسل قبل است. همان طور که Kartikey Singh اشاره می‌کند، علیرغم طراحی مشابه ماژول دوربین، اما قرارگیری لنز ها متفاوت از نسل قبل خواهد بود.

Xiaomi 14 Pro

Xiaomi 14 Pro

منبع این گزارش همچنین فاش کرده که Xiaomi 14 Pro به جای دوربین تله فوتو معمولی از یک دوربین پریسکوپی برخوردار است. بر روی ماژول دوربین این تلفن هوشمند پرچمدار، لوگو لایکا و در سمت چپ پایین قاب پشتی نیز لوگو Xiaomi دیده می‌شود. به تازگی، چهار مدل از سری Xiaomi 14 فاش شده اند. این سری شامل شیائومی ۱۴، شیائومی ۱۴ پرو، شیائومی ۱۴ آلتیمیت و Xiaomi 14 Pro Special Edition خواهد بود. انتظار می‌رود که نسخه Special، در نهایت با نام «شیائومی ۱۴ پرو پلاس» رونمایی شود.

شیائومی ۱۴ پرو

شیائومی ۱۴ پرو

گفته می‌شود که Xiaomi 14 Pro دارای صفحه نمایشی خمیده خواهد بود. همچنین گفته شده است که این دستگاه دارای نمایشگر ۲.۷ بعدی با چهار لبه منحنی است. این تلفن هوشمند پرچمدار، از فریم تیتانیومی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 14 Pro را تأمین کند. این تلفن هوشمند آینده از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی (به همراه شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی) پشتیبانی خواهد کرد. مطابق با گزارش Thetechoutlook، شیائومی ۱۴ پرو توسط مرجع صدور گواهینامه EEC اروپا تأیید شده و همچنین در میان داده های IMEI نیز مشاهده شده است. به غیر از Xiaomi 14 Ultra، انتظار می‌رود که سایر مدل های سری شیائومی ۱۴، در سال جاری میلادی معرفی شوند.

شیائومی 14 پرو پیش از گلکسی اس 24 اولترا اولین گوشی اندرویدی با فریم تیتانیومی خواهد بود

نظر شما درباره این سری از تلفن های هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/08/19/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B4-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%B1%D9%86%DA%AF%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا