اخبار فناوری

ویژگی های دوربین پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو در یک ویدئو مشاهده شد

روند فاش شدن گوشی های هوشمند آینده گوگل (چه به صورت غیر رسمی یا توسط خود کمپانی) پیش از رونمایی این دستگاه ها، همچنان ادامه دارد. هم اکنون یک ویدئو تبلیغاتی از پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو منتشر شده که ویژگی های دوربین این دو تلفن هوشمند را نشان می‌دهد. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ویژگی های دوربین پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو فاش شد

پیش از رونمایی سری پیکسل ۸ در ۴ اکتبر (۱۲ مهر)، کمپانی گوگل ویدیویی را منتشر کرد که این دو دستگاه را از تمام جهات به نمایش گذاشت. گوگل همچنین اعلام کرد که این دو تلفن هوشمند تنها یک روز پس از رونمایی (۵ اکتبر) در کشور هند قابل پیش سفارش خواهند بود. هم اکنون Kamila Wojciechowska یک ویدئو تبلیغاتی از پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را به اشتراک گذاشته که قابلیت های دوربین این دو گوشی هوشمند آینده گوگل را نشان می‌دهد.

ویدئو تبلیغاتی فاش شده، که احتمالا گوگل قصد دارد آن را به زودی منتشر کند، ویژگی های دوربین تلفن های هوشمند سری پیکسل ۸ را به نمایش می‌گذارد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  1. ۱- کنترل های حرفه ای (انحصاری Pixel 8 Pro)
  2. ۲- عکاسی شب، عکاسی نجومی
  3. ۳- حالت Super Res Zoom
  4. ۴- امکان تعویض چهره در یک تصویر (احتمالاً از طریق Magic Editor)
  5. ۵- ویژگی Night Sight در ویدیو ها
  6. ۶- قابلیتی برای کاهش صدای پس زمینه ویدئو ها
  7. ۷- بهبود رنگ پوست

منبع این گزارش مشخصات کامل دوربین گوشی ها را نیز در اختیار ما قرار داده است.

مشخصات دوربین این دو گوشی نیز فاش شده است

این دو تلفن هوشمند آینده گوگل از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.68، برای دوربین اصلی استفاده خواهند کرد. پیکسل ۸ استاندارد از دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده اما نسخه پرو به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای این دوربین مجهز خواهد شد.

در قاب پشتی Pixel 8 تنها دو لنز دوربین قرار دارد. نسخه پرو اما به سه لنز دوربین مجهز شده است. این تلفن هوشمند از یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری و گشودگی دیافراگم f/2.8 برخوردار خواهد بود. هر دو تلفن هوشمند از دوربین سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، در گذشته، گوگل طراحی گوشی های Pixel 8 و Pixel 8 Pro را به اشتراک گذاشته است. چندان عجیب نیست که این دو گوشی هوشمند شبیه پیشینیان خود هستند. در این گوشی ها، ماژول دوربین حفظ شده و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول قرار خواهد گرفت.

گوگل گوشی پیکسل 8 پرو خود را در رندر 360 درجه فاش کرد

نظر شما درباره گوشی های هوشمند پرچمدار آینده گوگل چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/23/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%88-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-%DB%B8-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%AF/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا