اخبار فناوری

ویوو T2 Pro 5G با نمایشگر خمیده ۱۲۰ هرتزی و تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ معرفی شد

ویوو امروز گوشی هوشمند جدیدی را در هند معرفی کرد. ویوو T2 Pro 5G با نمایشگر AMOLED ۱۲۰ هرتزی رونمایی شده است. صفحه نمایش به کارگرفته شده در این گوشی رزولوشن FullHD+ داشته و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول دیده می‌شود. این تلفن هوشمند از تراشه ۸ هسته ای مدیاتک برخوردار است.

نسخه پایه ویوو T2 Pro 5G قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار دارد

ابتدا نگاهی به قیمت Vivo T2 Pro 5G می‌اندازیم. این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی قابل تهیه خواهد بود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این تلفن هوشمند قیمتی معادل ۲۳,۹۹۹ روپیه (۲۸۸ دلار) دارد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی این دستگاه نیز با قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه (حدوداً ۳۰۰ دلار) راهی بازار می‌شود. عرضه این گوشی هوشمند از طریق Flipkart و از عصر ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) آغاز خواهد شد.

Vivo T2 Pro 5G

به سراغ مشخصات ویوو T2 Pro می‌رویم. این تلفن هوشمند با سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری FuntouchOS 13 به دست کاربران می‌رسد. تراشه ۸ هسته ای مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. پردازنده گرافیکی Mali-G610 MP4 برای تراشه مذکور در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند جدید ویوو به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح FullHD+ مجهز شده است. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سلفی آن نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر تعبیه شده است.

برخی از مشخصات T2 Pro

مطابق با گزارش Mysmartprice، دو لنز دوربین در قاب پشتی Vivo T2 Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی آن وضوح ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.79 دارد. این دوربین به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین دوم از نوع تشخیص عمق بوده و از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد. ویوو T2 Pro 5G به باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کلیدی این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر برای اهداف امنیتی، استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر آب، Wi-Fi 6 802.11 b/g/n/ac، شبکه اینترنت 5G و پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۳ اشاره کرد.

ویوو Y17s با تراشه Helio G85 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره گوشی هوشمند میان رده جدید ویوو چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/09/23/%D9%88%DB%8C%D9%88%D9%88-t2-pro-5g-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%AE%D9%85%DB%8C%D8%AF%D9%87-%DB%B1%DB%B2%DB%B0-%D9%87%D8%B1%D8%AA%D8%B2%DB%8C-%D9%88-%D8%AA%D8%B1%D8%A7/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا