اخبار فناوری

آلکاتل 3 ایکس پلاس با تراشه Unisoc معرفی شد و 140 دلار قیمت داشت

آلکاتل در بخش پایانه های گران قیمت وجود ندارد. حتی این شرکت هیچ زمینه مشترکی برای رقابت با بازیگران اصلی بازار ندارد. برعکس ، آلکاتل از گوشی های ارزان قیمت و ارزان قیمت خود رونمایی می کند. آخرین گوشی مقرون به صرفه این شرکت Alcatel 3X Plus است.

مشخصات فنی و قیمت Alcatel 3X Plus

آلکاتل در آخرین اقدام خود ، از دو گوشی Alcatel 1 2021 و Alcatel L1 Pro بی حجاب.

Alcatel 1 2021 و Alcatel L1 Pro توسط TCL معرفی شدند

مطابق با گیزموچینآلکاتل به طور رسمی پایانه جدید خود را در بازار موبایل آرژانتین راه اندازی کرد. این گوشی دارای مشخصات پایینی و ویژگی های مشابه سایر گوشی های ارزان قیمت بازار است. این دستگاه در یک نسخه واحد با 4 گیگابایت رم و 2 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. قیمت آن معادل 1.5 پزو آرژانتین است (معادل 144 دلار آمریکا) است. این گوشی در آرژانتین در رنگ های آبی و مشکی موجود است. اما مشخصات فنی این گوشی چیست؟

Alcatel 3X Plus مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح HD + و نرخ تازه سازی 60 هرتز است.این پنل دارای نسبت تصویر 2: 3 و شیشه خمیده 2.5D است. از طرف دیگر ، از شکاف قطره ای در بالای صفحه نمایش Alcatel 3X Plus استفاده شده است. این شکاف اشکی به اندازه یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. آلکاتل از یک دوربین اصلی سه گانه متشکل از سنسورهای 5 + 1 مگاپیکسلی در پشت دستگاه استفاده کرد. این سیستم دوربین قابلیت عکاسی بسیار گسترده را دارد.

تراشه این دستگاه UNISAC SC9863A است. یک شیار کارت حافظه خارجی نیز در 3X Plus گنجانده شده است ، بنابراین می توانید از کارت MicroSD نیز استفاده کنید. گوشی ارزان قیمت آلکاتل به باتری 4.7 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. پورت شارژ این دستگاه USB است. اما نوع آن مشخص نیست. پس از آن ، تلفن همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. نکته عجیب این است که ارائه پیش فرض اندروید در این گوشی ارائه شده است. با این حال ، Alcatel L1 Pro قدیمی به طور پیش فرض دارای Android Go Go است.

نظر شما در مورد گوشی جدید آلکاتل چیست؟ ایا خوشت میاد از؟ چقدر ارزش خرید داره؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا