اخبار فناوری

ویدئو تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی

آنباکسینگ گوشی میان‌رده پریمیوم شیائومی به نام Redmi Note 13 Pro Plus را با هم در مایفون مگ تماشا کردیم. نوبت به تست‌های مختلف این محصول رسیده و امشب می‌خواهیم عملکرد گیمینگ آن را بررسی کنیم. در همین راستا با هم به تماشای ویدئو تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی خواهیم نشست.

تست گیمینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس

دیمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مدیاتک

دیمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مدیاتک

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی به تراشه مدیاتک مجهز شده است. این محصول با مدل Dimensity 7200 Plus همراه می‌شود. در آینده نزدیک بررسی عملکرد این تراشه را خواهیم داشت.

در این ویدئو گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro Plus با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی حاضر است. می‌خواهیم ببینیم که این مشخصات سخت‌افزاری چه خروجی را برای بازی‌ها به ما خواهد داد.

در ویدئو زیر ۳ بازی محبوب به صورت پشت سر هم تست خواهند شد. هر بازی به مدت ۲۰ دقیقه بازی می‌شود تا ماراتن گیمینگ ۱ ساعته ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به پایان برسد.

در حین این تست‌ها فریم ریت، دما و درصد باتری را بررسی می‌کنیم تا ببینیم از نظر عملکرد، پایداری و مصرف انرژی به چه صورت عمل خواهد کرد.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽



🔼🔼🔼🔼🔼🔼

همانطور که دیدید، عملکرد کلی بدی ندارد. اگر صرف تراشه و بازی برای شما مهم است، طبیعتا تست گیمینگ پوکو ایکس ۶ پرو به ما نشان داد که آن محصول انتخاب بهتری است. اما ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس می‌تواند از جهات مختلف دستگاه پریمیوم‌تری باشد.

همچنین مصرف باتری در ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسبت به پوکو ایکس ۶ پرو بیشتر بود. نظر شما چیست؟ Redmi Note 13 Pro Plus را برای خرید می‌پسندید؟

ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی را تماشا کنید

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/22/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%DA%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D8%AF%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%AA-%DB%B1%DB%B3-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B4%DB%8C/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا