اخبار فناوری

موتورولا اج 40 پرو به معرفی رسمی نزدیک می شود

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار سری Edge 40 خود در بازار است. امروز، قبل از هر گونه اعلام رسمی، مدل برتر Edge 40 Pro این شرکت در یک وب سایت گواهینامه مشاهده شد. این یعنی موتورولا اج 40 پرو به معرفی رسمی نزدیک تر می شود.

موتورولا اج 40 پرو

دستگاه پرچمدار بعدی این شرکت اخیراً در وب سایت TDRA گواهی نامه دریافت کرده است. لیست گواهی نام رسمی گوشی را تایید می کند و حتی شماره مدل XT2301-4 آن را فاش می کند. همچنین انتظار می رود Edge 40 Pro جانشین Moto X40 باشد که انتظار می رود به زودی در چین عرضه شود. به عبارت دیگر، پایگاه داده TDRA نیز نشان دهنده عرضه قریب الوقوع یک گوشی هوشمند جدید است.

لازم به ذکر است که مدل X40 دارای شماره مدل XT2301 است که در اصل نشان دهنده این است که Edge 40 Pro یک مدل تغییر نام یافته است. به غیر از لیست TDRA، این گوشی هوشمند در وب سایت EEC نیز تایید شده است. اما متأسفانه، هیچ یک از این دو لیست جدید جزئیات بیشتری مانند مشخصات داخلی یا طراحی Edge 40 Pro را نشان نمی دهد. با این حال، ما شایعات و گزارش های قبلی از Moto X40 داریم.

انتظار می رود این گوشی دارای تراشه پرچمدار نسل بعدی کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد. همچنین تایید شده است که این تراشه با رم LPDDR5X عرضه می شود. شایعه شده است که Edge 40 Pro دارای یک دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. این دستگاه از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند و در جلوی آن از پنل OLED خمیده با نرخ نوسازی 165 هرتز استفاده خواهد شد.

نطر شما چی هست؟ آیا منتظر پرچمدار جدید موتورولا هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا