اخبار فناوری

تاریخ رونمایی OnePlus Open مشخص شد: ۲۷ مهر ماه

سرانجام تاریخ رونمایی OnePlus Open مشخص شد. پس از افشای اطلاعات و شایعات بی شمار در چندین ماه، بالاخره رئیس و مدیر اجرایی وان پلاس، کیندر لیو، تاریخ معرفی اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت را اعلام کرد. همان‌طور که شایعه شده بود، وان پلاس اوپن در ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) معرفی خواهد شد.

گوشی تاشو OnePlus Open در ۲۷ مهر رونمایی می‌شود

کیندر لیو، رئیس کمپانی وان پلاس فاش کرد که OnePlus Open در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) معرفی خواهد شد. رویداد معرفی این گوشی هوشمند تاشو در ساعت ۷:۳۰ بعدازظهر در بمبئی برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی وان پلاس می‌گوید که گوشی تاشو این شرکت تجربه استفاده از تلفن های هوشمند تاشو را به مرحله جدیدی خواهد رساند. او افزود که وان پلاس دو سال را صرف تحقیق و توسعه نمونه‌های اولیه کرده است، اما به دلیل موانع فنی، عرضه به تعویق افتاد.

لازم به ذکر است که OnePlus Open نسخه ری‌برند شده Oppo Find N3 بوده که قرار است در همان روز و در سنگاپور معرفی شود. گوشی های تاشو کتابی Find N اوپو تنها در بازار چین عرضه می‌شوند.

تاریخ رونمایی OnePlus Open

مطابق با گزارش Gizmochina، تصویر به اشتراک گذاشته شده از وان پلاس Open برخی از جزئیات این تلفن هوشمند تاشو را فاش می‌کند. هم اکنون می‌دانیم که این دستگاه دارای یک دکمه لغزنده هشدار سه مرحله ای بوده و طراحی جعبه ای شکل دارد. تنها فریم و قسمتی از صفحه نمایش در این پوستر مشخص است.

با توجه به رنگ فریم، به نظر می‌رسد که OnePlus Open با رنگ سبز راهی بازار شود. البته رندر های فاش شده نشان داده اند که این دستگاه در رنگ مشکی نیز قابل تهیه خواهد بود. همچنین ممکن است که رنگ طلایی نیز برای این گوشی تاشو در نظر گرفته شده باشد. لیو در ادامه می‌گوید که OnePlus Open تجربه یک تلفن هوشمند تاشو پرچمدار را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

تصاویر وان پلاس Open جزئیات طراحی این دستگاه را در دو رنگ نشان می‌دهد

نظر شما درباره اولین گوشی تاشو وان پلاس چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/12/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-oneplus-open-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5-%D8%B4%D8%AF-%DB%B2%DB%B7-%D9%85%D9%87%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا