اخبار فناوری

وان پلاس Open از قلم برای هر دو نمایشگر داخلی و خارجی خود پشتیبانی می‌کند

وان پلاس Open اولین گوشی تاشو برند OnePlus است که درحقیقت مدل جهانی OPPO Find N3 به‌شمار می‌رود. این دستگاه از مشخصات فوق‌العاده و ترکیب سخت‌افزار و دوربین عالی بهره می‌برد. یکی از مواردی که وان پلاس در رویداد معرفی گوشی تاشو خود به آن اشاره‌ای نکرد، این است که OnePlus Open از قلم پشتیبانی می‌کند و این کار را حتی بهتر از Galaxy Z Fold 5 سامسونگ انجام می‌دهد.

پشتیبانی از قلم وان پلاس Open

OnePlus Open شامل تنظیماتی برای قلم است که در Settings > Additional Settings > Stylus وجود دارد. بااین‌حال، با کلیک بر روی این گزینه، چیزی نشان داده نمی‌شود، زیرا هیچ قلمی متصل نیست.

در رویداد رسمی وان پلاس هیچ اشاره رسمی به پشتیبانی از قلم در اولین گوشی تاشو این شرکت نشد. بااین‌حال، همان‌طور که مشخص است، OnePlus Open در واقع از قلم پشتیبانی می‌کند و این موضوع توسط کاربر ردیت Rashed341 گزارش شده است.

قلم وان پلاس Open

قلم وان پلاس Open

درحقیقت، OnePlus Open از قلم OPPO پشتیبانی می‌کند که لوازم جانبی طراحی‌شده برای OPPO Find N2 است. قلم OPPO همچنین به‌عنوان یک لوازم جانبی سازگار با OPPO Find N3 و Find N2 فهرست شده و با OnePlus Open نیز سازگار است.

یک مورد جالب دیگر این است که OPPO Find N3/OnePlus Open از قلم برای هر دو نمایشگر داخلی و خارجی خود پشتیبانی می‌کند، همان‌طور که یکی از مدیران محصول در OPPO در مصاحبه‌ای به آن اشاره کرده است. بااین‌حال، این شرکت تصمیم گرفت به‌دلیل محدودیت‌های زمانی روی صحنه، از ذکر آن در رویداد رسمی معرفی این محصولات صرف‌نظر کند.

از دیگر ویژگی‌های فعال‌شده توسط قلم، دو بار ضربه زدن بر روی دکمه قلم برای گرفتن اسکرین‌شات و انجام همین کار در اپلیکیشن دوربین برای گرفتن عکس سلفی است. همچنین می‌توانید گوشه بالای نمایشگر را بکشید تا برنامه Notes باز شود.

پشتیبانی از قلم برای هر نوع نمایشگر تاشو کار بزرگی است که یکی از مزیت‌های OnePlus Open نسبت‌به Galaxy Z Fold 5 نیز به‌شمار می‌رود چراکه گوشی تاشو سامسونگ تنها از قلم در نمایشگر داخلی خود پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، گوشی سامسونگ برتری‌های دیگری مانند پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و گواهی IP68 را داراست. همچنین ویژگی‌های S Pen سامسونگ در گوشی‌های تاشو این شرکت پس از چندین نسل به بلوغ رسیده‌اند، درحالی‌که ویژگی‌های قلم OnePlus Open درحال‌حاضر ناشناخته هستند.

OnePlus Open دارای نمایشگر بهتر، باتری بزرگتر و توان شارژ بیشتر و دوربین به‌طور قابل‌توجهی بهتر با قیمت پایین‌تر است که باعث می‌شود درحال‌حاضر خریدی یک گوشی تاشو با ارزش باشد. توجه داشته باشید که قلم سازگار OPPO به‌طور رسمی در سطح جهانی فروخته نمی‌شود، اما اگر بتوانید آن را تهیه کنید، می‌توانید از آن با OnePlus Open نیز استفاده کنید.

نظر شما درباره پشتیبانی از قلم در گوشی تاشو وان پلاس Open چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/10/28/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-open-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D9%84%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D8%B1-%D8%AF%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا