اخبار فناوری

وان پلاس ۱۲ به دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود در چین است. تایید شده که این دستگاه از جدیدترین سنسور سونی Lytia برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. امروز، با انتشار پوستری تأیید شد که وان پلاس ۱۲ از دوربین زوم پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

برای دوربین پریسکوپی وان ۱۲ سنسوری از آمنی ویژن در نظر گرفته شده است

وان پلاس تأیید کرده که گوشی هوشمند «وان پلاس ۱۲» از دوربین زوم پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. طبق گزارش ها، این دوربین به سنسور OmniVision OV64B مجهز بوده و زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این شرکت چند نمونه عکس گرفته شده با دوربین زوم پریسکوپی OnePlus 12 را نیز به اشتراک گذاشته و نتایج چشمگیر است. عکس ها نشان می‌دهد که دوربین می تواند جزئیات زیادی را حتی در شرایط نور کم، ثبت کند‌.

پوستر منتشر شده از سوی وان پلاس

انتظار می‌رود که وان پلاس ۱۲ دارای دوربین اصلی ۵۳ مگاپیکسلی (سنسور LYT-T808) باشد. احتمالا دوربین اولترا واید ابن تلفن هوشمند از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی (IMX581) برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش BOE X1 OLED با رزولوشن 2K و لبه های خمیده بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز وان پلاس ۱۲ را تأمین خواهد کرد. گران قیمت‌ترین نسخه این تلفن هوشمند دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 است.

عکس گرفته شده توسط وان پلاس ۱۲

عکس گرفته شده توسط وان پلاس ۱۲

انتظار می‌رود که OnePlus 12 دارای باتری پرظرفیت ۵,۴۰۰ میلی آمپری باشد. این باتری توسط آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ خواهد شد. مطابق با گزارش Gizmochina، این دستگاه از دوربین سلفی ۴۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ به همراه رابط کاربری ColorOS 14 (برای بازار چین) بهره می‌برد. احتمالا وان پلاس ۱۲ در ماه جاری میلادی در کشور چین معرفی شده و در ژانویه ۲۰۲۴ برای عرضه در بازار جهانی رونمایی خواهد شد.

گواهی 3C وان پلاس ۱۲ سرعت شارژ ۱۰۰ واتی این گوشی را تأیید کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/11/07/%D9%88%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%DB%B1%DB%B2-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%BE%DB%8C-%DB%B6%DB%B4-%D9%85%DA%AF%D8%A7%D9%BE%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا