اخبار فناوری

نمونه تصاویر دوربین Galaxy S23 Ultra که در نور کم و بزرگنمایی شده اند

پس از افشای جعبه و قاب Galaxy S23 Ultra اوایل امروز، نمونه تصاویری از این گوشی پرچمدار نیز به بیرون درز کرد که عملکرد ظاهراً بهبود یافته آن را در نور کم و زوم نشان می داد.

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا دیروز اولین حضور زنده خود را روی دوربین گذاشت. قبل از معرفی رسمی این گوشی در تاریخ 1 فوریه 2012، این گوشی جعبه گشایی شد و طراحی آن به همراه قلم S و رنگ بندی آن فاش شد. اکنون نمونه تصاویر دوربین Ultra آینده سامسونگ نیز فاش شده است که حاکی از بهبود کلی کیفیت دوربین این دستگاه است.

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

در حالی که سنجش کیفیت عکس ها بدون مقایسه آن با سایر گوشی های پرچمدار یا حتی گلکسی اس 22 اولترای سال گذشته دشوار است، اما نمونه های فاش شده از گلکسی اس 23 اولترا هنوز قابل قبول هستند. برای مثال، عکس‌های زیر نشان می‌دهند که گلکسی اس ۲۳ اولترا در شرایط نزدیک به تاریکی چقدر خوب عمل می‌کند. مشخص نیست که روشن ترین عکس فقط در حالت شب گرفته شده است یا در حالت astro.

نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا

با این حال، به نظر می رسد این مجموعه از تصاویر به طور خاص دارای حالت شب هستند. در حالی که گلکسی اس 23 اولترا به جای سنسور 1 اینچی مانند IMX989 از یک سنسور 1.3 اینچی 200 مگاپیکسلی استفاده می کند. ISOCELL HP2 اجتناب کنید، به نظر می رسد پرچمدار سامسونگ همچنان عملکرد اوج در نور کم را داشته باشد.

علاوه بر نمونه های کم نور، عکس های بزرگ شده S23 Ultra نیز به بیرون درز کرده است. طبق گزارش ها، دو تصویر زیر در محدوده زوم 1x و 30x گرفته شده اند. عکس 1x فوق العاده است، که جای تعجب نیست زیرا با لنز اختصاصی بدون زوم دیجیتال گرفته شده است. با این حال، عکس 30x نیز بسیار زیبا است، و جهان یخی این با زوم 20 برابری Galaxy S22 Ultra مقایسه می شود.

در هر صورت، پرچمداران سامسونگ به لطف به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، در طول زمان شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در عملکرد دوربین بوده‌اند. به نظر می رسد دوربین های گلکسی اس 23 اولترا حتی زمانی که نرم افزار در حالت اولیه خود قرار دارد، به خوبی کار می کنند.

نظر شما در مورد نمونه تصاویر دوربین گلکسی اس 23 اولترا چیست؟



محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا