اخبار فناوری

والپیپر های سری پیکسل 8 گوگل به‌همراه رنگ‌بندی این گوشی‌ها فاش شد

هنوز چند ماه تا رونمایی رسمی از سری جدید پرچمداران Pixel 8 و Pixel 8 Pro گوگل باقی مانده است، اما این بدان معنا نیست که شما نمی‌توانید گوشی هوشمند فعلی خود را به تصاویر زمینه این گوشی‌ها مزین کنید. اخیرا، مجموعه جدیدی از والپیپر های سری پیکسل 8 گوگل به‌بیرون درز کرده است که تصاویری را که با گوشی‌های هوشمند پیکسل آینده ارائه می‌شود، به‌نمایش می‌گذارد. علاوه‌بر این، رنگ‌بندی این گوشی‌ها که طبق سنت گوگل با یک اسم خاص ارائه می‌شود نیز فاش شده است.

والپیپر های سری پیکسل 8 گوگل

به‌گزارش وب‌سایت Android Authority، والپیپرهای جدید از منبع داخلی گوگل تهیه شده‌اند و توسط Andrew Zuckerman، عکاس و فیلمسازی که قبلاً با گوگل در زمینه والپیپرهای گوشی‌های سری پیکسل 6 و پیکسل 7 همکاری کرده است، ساخته شده‌اند. سری گوگل پیکسل به‌خاطر تصاویر پس‌زمینه شاخص خود شناخته شده است و این شرکت از زمان عرضه Pixel 6 رویکرد متمرکزتری در این زمینه داشته است.

والپیپر پیکسل 8

والپیپر پیکسل 8

سری Pixel 6 الگوهای گل را دربرمی‌گرفت، درحالی‌که Pixel 7 از پرها برای ایجاد الگوهای برجسته استفاده می‌کرد. برای پیکسل 8، به‌نظر می‌رسد گوگل از تم «سنگ‌های معدنی» برای تصویر زمینه گوشی‌های آینده خود استفاده می‌کند و این مواد معدنی را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد.

والپیپر پیکسل 8 پرو

والپیپر پیکسل 8 پرو

علاوه‌بر تصاویر پس‌زمینه، نام رنگ‌هایی را که برای گوشی‌های سری پیکسل 8 استفاده می‌شود نیز فاش شده است. درحال‌حاضر، این اسامی تنها در داخل خود شرکت گوگل استفاده می‌شوند، بنابراین ممکن است نام نهایی آن‌ها تغییر کند. با توجه به این موضوع، این اسامی ارائه‌شده‌اند تا درک درستی از ترکیب رنگی که در زمان عرضه گوشی‌های آینده در دسترس خواهد بود را به شما ارائه دهند. جالب اینجاست که چهار رنگ مختلف برای هرکدام از گوشی‌های سری پیکسل 8 وجود دارد، درحالی‌که خانواده پیکسل 7 تنها از سه رنگ بهره می‌برد.

 رنگ‌های پیکسل 8: مه (Haze)، یشمی (Jade)، شیرین بیان (Licorice)، گل صد تومانی یا پائونیا (Peony)

 رنگ‌های پیکسل 8 پرو: یشمی (Jade)، شیرین بیان (Licorice)، پورسلینی (Porcelain)، آسمانی (Sky)

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از این لینک، تصاویر را با وضوح کامل دانلود کنند. گوگل قرار است به‌مدت یک سال از این تصاویر در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده کند. پیش از عرضه سری پیکسل 8، این شرکت پیکسل تبلت و گوشی پیکسل 7a را عرضه کرده است و قرار است گوشی تاشو پیکسل فولد را نیز به‌زودی عرضه کند. قطعاً امسال سال خوبی برای طرفداران پیکسل خواهد بود.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/21/%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%BE%DB%8C%D9%BE%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B3%D9%84-8-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D8%A8%D9%87%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا