اخبار فناوری

واتس اپ سرانجام امکان ارسال پیام ویدیویی را فراهم کرد

جدیدترین ویژگی اضافه‌شده به پیامرسان واتس اپ امکان ارسال سریع پیام های ویدیویی کوتاه است، مشابه پیام‌های صوتی که این سرویس پیش از این از آن پشتیبانی می‌کرد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، یک کلیپ کوتاه از این ویژگی را به‌اشتراک گذاشت که ویدیوهای دایره‌ای ارسال‌شده ازطریق این ویژگی را نشان می‌دهد که شباهت فراوانی نیز به تلگرام دارد. انتظار می‌رود این قابلیت در هفته‌های آینده برای تمامی کاربران واتس اپ ارائه شود.

ارسال پیام ویدیویی واتس اپ

پیام‌های صوتی سال‌هاست که یکی از ویژگی‌های اصلی واتس اپ محسوب می‌شود، همین‌طور تماس‌های صوتی و تصویری. بااین‌حال، جای خالی یک ویژگی در اینجا حس می‌شود. درواقع، پیام‌های ویدئویی که تا امروز خبری از آن در این اپلیکیشن پیامرسان نبود.

بااین‌حال، واتس اپ درنهایت به قابلیت ارسال و دریافت پیام‌های ویدیویی مجهز شده است. هرکدام از پیام‌های ویدیویی تا 60 ثانیه طول می‌کشد و با رمزگذاری سرتاسری واتس اپ محافظت می‌شود.

ارسال پیام ویدیویی واتس اپ

ارسال پیام ویدیویی واتس اپ

ارسال پیام ویدیویی عمداً مشابه روش ارسال پیام صوتی انجام شده است. اکنون می‌توانید روی نمادی که قبلاً برای پیام‌های صوتی درنظر گرفته شده بود ضربه بزنید تا به حالت پیام ویدیویی تبدیل شد (دقیقاً مشابه تلگرام). سپس به‌سادگی آن را نگه می‌دارید و مانند پیام‌های صوتی ضبط می‌کنید و وقتی ویدیوی شما تکمیل شد، ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید برای قفل کردن و ضبط ویدیو بدون نیاز به فشار دادن دکمه، انگشت خود را به سمت بالا بکشید، درست مانند پیام‌های صوتی.

وقتی در چت باز می‌شود، ویدیوها به‌طور خودکار در حالت بی‌صدا پخش می‌شوند و با ضربه زدن روی یک ویدیو در حین پخش، صدای آن شروع می‌شود. پیام‌های ویدیویی اکنون درحال انتشار است و در هفته‌های آینده برای همه کاربران واتس اپ در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره امکان ارسال پیام ویدیویی در واتس اپ چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/28/%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3-%D8%A7%D9%BE-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا