اخبار فناوری

هواوی نوا Y71 برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد

هواوی یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید را برای عرضه در بازار جهانی معرفی کرده است. Nova Y71 با صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی و باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری در وب‌سایت رسمی هواوی قابل مشاهده است‌. در قاب پشتی این تلفن هوشمند، سه لنز دوربین قرار گرفته و طراحی مشابه گوشی های پریمیوم دارد. این دستگاه از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی کرده و از تراشه کرین برخوردار است. متاسفانه این گوشی هوشمند نیز همانند سایر محصولات هواوی، از سرویس خدمات گوگل بی بهره است. با مایفون مگ همراه باشید تا نگاهی به مشخصات هواوی نوا Y71 بیندازیم.

نوا Y71 هواوی از تراشه کرین 710A برخوردار است

هواوی نوا Y71 گوشی هوشمند میان رده ای است که طراحی ای مشابه دستگاه های پریمیوم دارد. ماژول دوربین این تلفن هوشمند به شکل یک استوانه طراحی شده و دوربین سلفی آن درون یک ناچ قطره ای U شکل قرار گرفته است. حاشیه های نمایشگر این دستگاه نسبتا کم است. این تلفن هوشمند وزن ۱۹۹ گرمی و ضخامت ۸.۹۸ میلی متری دارد. خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری صدا در Nova Y71 هواوی حذف نشده است.

Nova Y71

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۶ اینچی TFT LCD با نسبت ۹۰.۲۶ درصد به بدنه است. صفحه نمایش این دستگاه وضوح HD+ داشته و توانایی نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ را دارد. هواوی در صفحه مربوط به این محصول اشاره ای به تراشه به کار گرفته شده در آن نکرده است. اما می‌دانیم که Nova Y71 از تراشه آشنای Kirin 710A برخوردار خواهد بود. در کنار این چیپست، ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی قرار خواهد گرفت. حافظه داخلی این تلفن هوشمند از طریق کارت حافظه microSD تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

Nova Y71

دوربین اصلی نوا Y71 هواوی وضوح ۴۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/1.8، 5 دارد. دوربین دوم از نوع اولترا واید بوده و با سنسور ۵ مگاپیکسلی خود، زاویه دید ۱۲۰ درجه ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین دیگر نیز از نوع تشخیص عمق بوده و رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. یک باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی آمپری برای Nova Y71 در نظر گرفته شده است. این باتری به وسیله آداپتور ۲۲.۵ واتی شارژ خواهد شد.

گوشی هوشمند Huawei Nova Y71 با قیمت ۲۶۶ دلار وارد بازار جهانی خواهد شد

هم اکنون، این تلفن هوشمند در آفریقای جنوبی با قیمت ۲۶۶ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند به زودی در بازار های دیگر نیز عرضه خواهد شد.

نسخه 5G نوا ۱۱ هواوی در راه است

نظر شما درباره گوشی های هوشمند میان رده جدید هواوی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/05/%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%86%D9%88%D8%A7-y71-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا