اخبار فناوری

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6 با حاشیه‌های متقارن برای اولین بار دیده شد

رویداد دوم پیش بینی می شود برچیدن بازی‌های 2024 سامسونگ در حدود ژوئیه و درست قبل از شروع المپیک 2024 در پاریس برگزار می‌شود. در این رویداد احتمالا شاهد معرفی گلکسی واچ 7، گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6 و هدفون جدید گلکسی بادز خواهیم بود. پس از انتشار Galaxy Z Fold 6 نشان داده شده است با طرح جعبه ای و گوشه های تیز ظاهر جدید برای ماژول دوربیناکنون برای اولین بار تصویری از بخشی از گوشی در دنیای واقعی فاش شده است که صفحه نمایش خارجی آن را با فریم های متقارن نشان می دهد.

صفحه نمایش خارجی برای Galaxy Z Fold 6

اطلاعات فاش شده در مورد گلکسی زد فولد 6 نشان می دهد که این دستگاه صفحه نمایش خارجی بزرگ تری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. به نظر می رسد که این موضوع با نشت توسط IceUniverse تایید شده است.

این افشاگر اخیرا بخشی از نمایشگر خارجی Z Fold 6 را به نمایش گذاشته است ایکس مشترک اگرچه این تصویر به طور کامل خود دستگاه را نشان نمی‌دهد، اما حاشیه‌های متقارن نمایشگر خارجی را تأیید می‌کند.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ نسبت صفحه نمایش خارجی را نیز افزایش می‌دهد تا در زمان باز شدن گوشی، قابل استفاده‌تر شود. با این حال، طبق شایعات، عرض این نمایشگر همچنان کمتر از Pixel Fold یا OnePlus Open است.

صفحه نمایش خارجی برای Galaxy Z Fold 6

صفحه نمایش خارجی برای Galaxy Z Fold 6

علاوه بر این، IceUniverse در پاسخ به کاربر X توضیح داد که احتمالاً امسال تنها یک مدل Z Fold 6 وجود خواهد داشت. بنابراین برخلاف انتظار، احتمال تاخیر در عرضه Z Fold 6 Ultra وجود دارد.

همچنین شایعاتی در مورد نسخه بودجه Galaxy Z Fold FE شایعه جدیدی وجود دارد که این را نشان می دهد Galaxy Z Fold Slim همچنین در حال ساخت است. با این حال، بعید به نظر می رسد که این افشاگری ها صحت داشته باشند، زیرا عرضه سه مدل دیگر از سری گلکسی زد فولد چالشی برای سامسونگ است.

اگر جزئیات جدیدی در مورد سامسونگ گلکسی زد فولد 6 یا زد فلیپ 6 آینده به دست آمد، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

نظر شما در مورد صفحه نمایش خارجی Galaxy Z Fold 6 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/05/25/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-6-%D8%A8%D8%A7-%D8%AD%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%87/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا