اخبار فناوری

آمار نصب سیستم عامل هارمونی او اس هوآوی به بیش از 320 میلیون نفر رسید

در کنفرانس توسعه دهندگان HDC 2022 یو چنگدونگ، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرف کننده هواوی، رسما اعلام کرد که هارمونی او اس در حال حاضر از 320 میلیون دستگاه در دستگاه های مختلف فراتر رفته است که نسبت به سال گذشته 113 درصد افزایش داشته است.

آمار نصب Huawei HarmonyOS

همانطور که گفته شد، مدیرعامل گروه کسب و کار مصرف کننده هوآوی اخیراً اعلام کرد که هارمونی او اس از 320 میلیون دستگاه عبور کرده است. از سوی دیگر، سیستم عامل دستگاه های الکترونیکی شخص ثالث هوآوی، HarmonyOS Connect نیز با 250 میلیون نصب و افزایش 212 درصدی دستگاه های عرضه شده با این سیستم عامل، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

این یک پیشرفت بزرگ است زیرا با گذشت آمار نصب Huawei HarmonyOS از مرز 320 میلیون، زمان آن فرا رسیده است که منتظر هدف بعدی و گسترش این سیستم عامل به بازار جهانی باشیم. با این حال، هواوی هنوز هیچ خبر خاصی در مورد آن منتشر نکرده است.

آمار نصب Huawei HarmonyOS

آمار نصب Huawei HarmonyOS

در همین حال، بیش از 2 میلیون توسعه‌دهنده هواوی به جامعه توسعه‌دهندگان اکوسیستم HarmonyOS و بیش از 2200 شریک برای HarmonyOS Connect پیوسته‌اند، و 25030 API برای سرویس‌های موبایل Huawei و HMS Core باز است، در حالی که توسعه برنامه جهانی HarmonyOS بیش از 80 درصد افزایش یافته است. . .

حدود سه ماه پیش، نسخه جدید سیستم عامل اختصاصی هواوی با نام HarmonyOS 3 به طور رسمی معرفی شد و بلافاصله پس از آن برای دستگاه های سازگار عرضه شد. در این نسخه، هواوی علاوه بر دستگاه‌های تلفن همراه مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، بر روی سایر محصولات اینترنت اشیا تمرکز کرده و سایر ویژگی‌ها از جمله حفظ حریم خصوصی و امنیت نیز بهبود قابل توجهی یافته است.

علاوه بر این، هواوی به طور رسمی اعلام کرده است که نسخه بعدی HarmonyOS 4 را در سال 2023 معرفی و عرضه خواهد کرد.

در نهایت نظر شما در مورد آمار نصب سیستم عامل HarmonyOS چیست؟ آیا شما هم یکی از کاربران سیستم عامل اختصاصی هواوی هستید؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا