اخبار فناوری

مک بوک پرو M1 مکس اپل برای افزایش عملکرد دارای حالت توربو است

اپل شما را می خواهد مک بوک پرو M1 Max جدید را به عنوان یک حیوان ماشین در نظر بگیرید. در واقع، اپل در تبلیغات خود لپ تاپ جدید خود را روانه بازار می کند.هیولا«شبنامد؛ ذرت macOS Monterey آینده مک های جدید پتانسیل کامل این عنوان را آشکار خواهد کرد. استیو موزر از MacRumors، اخیرا “حالت عملکرد بالاچیزی جدید در نسخه ی نمایشی اخیر سیستم عامل دسکتاپ اپل کشف شد که می تواند عملکرد MacBook Pro M1 Max را برای جابجایی بهتر بارهای سنگین با یک دکمه مجازی توربو بهینه کند، ظاهراً برای جبران تأثیر قدرت بالای دستگاه. اپل همچنین تایید کرده است که چنین موردی برای مک بوک پرو آینده وجود دارد و استفاده از آن قانونی است.

حالت توربو جدید در MacBook Pro M1 Max برای ویرایش ویدیوهای 8K ProRes

زمانی را به یاد دارید که برخی از لپ تاپ های قدرتمند دارای دکمه فیزیکی یا لغزنده توربو بودند؟ (در لپ تاپ های Windows ، می توانید به راحتی این حالت را با دستکاری تنظیمات دستگاه خود اجرا کنید). اکنون به نظر می رسد که اپل نیز در تلاش است تا از حالت توربو در مک بوک پرو M1 مکس جدید خود با کمک یک دکمه مجازی استفاده کند که عملکرد دستگاه را بهبود می بخشد و آن را در کارهایی مانند رندر یا ویرایش فیلم های با کیفیت بالا کارآمد می کند. . .

MacRumors گزارش می دهد که ویژگی جدید برای مک بوک پرو 16 اینچی با تراشه منحصر به فرد است M1 Max خواهد بود؛ اگرچه مک بوک پرو ۱۴ اینچی از این تراشه استفاده می کند. دلیل این امر را می توان به سیستم خنک کننده و فن قدرتمندتر نسخه بزرگتر نسبت داد. همچنین به نظر نمی رسد که با M1 Pro یا M1 اصلی کار کند، بنابراین برای افزایش عملکرد به لپ تاپ هایی با قیمت اولیه 3099 دلار یا بیشتر نیاز دارید.

حالت توربو برای افزایش عملکرد مک بوک پرو جدید

حالت توربو برای افزایش عملکرد مک بوک پرو جدید

جالب است که ببینیم آیا این حالت پرقدرت برای مک‌بوک پرو در استفاده‌های روزمره کار بیشتری می‌کند یا صرفاً برای به دست آوردن نتایجی که این شرکت در زمان رونمایی از آن به دست آورده است، مقایسه پردازنده و استفاده از قدرت گرافیکی لپ‌تاپ‌هایش است. در سایر نشانه ها با نمایش آنها در نمودارهای مختلف. اپل گهگاه در کنترل دمای لپ تاپ های خود با مشکلاتی مواجه بوده است. به عنوان مثال ، در سال 2018 MacBook Pro با پردازنده Intel Core i9 عملکرد بدتری نسبت به Core i7 داشت. با این حال، در آن زمان، اپل استدلال کرد که این مشکل خاص منجر به یک باگ شده و آن را با یک به‌روزرسانی برطرف کرد.

اپل این روزها توجه زیادی به اتلاف حرارت دستگاه های خود دارد. بزرگترین تفاوت بین مک بوک ایر M1 و مک بوک پرو M1 در این مورد خلاصه شده است; با توجه به فضای حرارتی اضافی، نسخه Pro می تواند عملکرد بهتری را برای مدت طولانی تری حفظ کند. به همین دلیل، ما تعجب نمی کنیم که این حالت بهبود عملکرد منحصر به فرد مک بوک پرو 16 اینچی جدید است.

انتشار بنچمارک Apple M1 Max: MacBook Pro 2021 چقدر قدرت پردازش دارد؟

نظر شما در مورد افزودن حالت توربوی جدید برای افزایش عملکرد مک بوک M1 مکس ۱۶ اینچی اپل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا