اخبار فناوری

موارد مهم در انتخاب و خرید تابلو دکوراتیو

تاریخچه تابلوهای نقاشی تزئینی به دوره رنسانس بر می گردد. در قرن 15 و 16 میلادی و در دوره رنسانس این نقاشی ها توسط نقاشان بزرگ آغاز شد و سبک ها و روش های کلاسیک نقاشی، رفته رفته جای خود را به روش های مدرن و نو دادند و سبک های مدرن ، تاریخ نقاشی را در یک مسیر جدید قرار دادند. مدرنیزه شدن تابلوها و سبک های نقاشی موجب همه گیر شدن آن شد و باعث گردید هنر از انحصار افراد خاص خارج شود و هر فردی با هر گرایش و سلیقه ای بتواند به سمت و سوی سبک های جدید نقاشی جذب شود.

مواردی که در انتخاب تابلو دکوراتیو باید مورد توجه قرار گیرد:

برای خرید تابلو دکوراتیو باید ابتدا محیط و سطحی که تابلو می خواهد در آن مورد استفاده قرار گیرد را در نظر بگیریم. فقط تمرکز روی طرح و شکل تابلو دکوراتیو منجر به یک انتخاب صحیحی نمی شود. بلکه باید عوامل دیگری را نیز در نظر گرفت تا به انتخاب صحیحی رسید.

 

سبک تابلو نقاشی پیام خاصی دارد

سبک تابلو دکوراتیو در خرید تابلو دکوراتیو موثر است و باید مورد توجه قرار بگیرد، تابلو دکوراتیو با سبک های کلاسیک، تابلو مدرن، تابلو مینیمال و تابلو های سبک جدید هر کدام پیام های خاص خود را دارد و با توجه به محیطی که استفاده می شود باید انتخاب شود. تابلو نقاشی مدرن و تابلو مینیمال و سایر سبک های تابلو دکوراتیو برای مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که محیطی مدرن و حالت اسپرت و بروز را تداعی می کند و برای برخی محیط های اداری یا حتی محیط های مسکونی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برخی محیط های سنتی و کلاسیک، سبک های کلاسیک را می طلبد و برای محیط های آرام و رسمی مناسب است.

برای خرید تابلو دکوراتیو مناسب از جمله تابلو کلاسیک، تابلو مدرن، تابلو مینیمال و سایر سبک های هنری تابلو دکوراتیو، سایت فورنیمو کمک بسیار زیادی به شما می کند. در سایت فورنیمو در زمینه فروش انواع تابلوهای نقاشی مدرن و تابلو مینیمال یا کلاسیک و سایر سبک های هنری فعال است و  زیباترین اثرهای هنری جهان را ارائه می دهد.

 

مکانی که تابلو دکوراتیو در آن قرار می گیرد

جایی که تابلو دکوراتیو می خواهد در آن جای بگیرد در انتخاب تابلو مهم است. مکان عمومی، مکان اداری، مکان کاری یا محیط منزل در انتخاب تابلو موثر است. این مهم است که در چه محیطی و با چه هدفی قرار است تابلو استفاده شود و به مخاطبان پیام های خاص خود را برساند. پس هر تابلو دکوراتیو برای یک بستر خاص کاربرد دارد و باید این مورد برای انتخاب بهینه مورد توجه قرار بگیرد.

 

شرایط محیطی باید در نظر گرفته شود

شرایط اقلیمی و محیطی برای خرید تابلو دکوراتیو باید مورد توجه قرار بگیرد. مکان خشک، مکان مرطوب، فضای باز یا فضای بسته در انتخاب تابلو مهم است . همچنین پوشش دیوار چوبی، گچی، سنگی و نوع مصالح بکار رفته در بستر مورد نظر می تواند در انتخاب تابلو دکوراتیو مناسب این پوشش موثر است. اگر تابلو در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد، مقاومت در برابر باران، نور خورشید، باد، گرما و سرما از فاکتورهای مهم برای انتخاب مناسب است.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/05/22/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%AA/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا