اخبار فناوری

تراشه آنر X50 رسماً اعلام شد: به کارگیری اسنپدراگون ۶ نسل ۱

می‌دانیم که Honor X50 در ساعت ۱۹:۳۰ (وقت محلی) تاریخ ۵ جولای (۱۴ تیر) و در کشور چین معرفی خواهد شد.‌ این کمپانی جزئیات بیشتری را درباره تلفن هوشمند آینده خود منتشر کرده است. رسماً اعلام شده که آنر X50 از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است.

آنر X50 در میان داده های گیک بنچ نیز مشاهده شده است

آنر اطلاعات بیشتری را درباره گوشی هوشمند X50 در ویبو منتشر کرده است. یک پوستر جدید منتشر شده از سوی آنر، نشان می‌دهد که تلفن هوشمند آینده این شرکت، از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ نیرو می‌گیرد. پوستر دیگری نیز منتشر شده که جزئیات طراحی و نمایشگر این گوشی را نشان می‌دهد. هم اکنون می‌دانیم که Honor X50 دارای صفحه نمایش خمیده با وضوح 1.5K خواهد بود. پنل نمایشگر این دستگاه از نوع AMOLED بودن و دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. انتظار می‌رود که سنسور اثر انگشت Honor X50 زیر صفحه نمایش قرار گیرد.

پوستر های منتشر شده از سوی آنر

در قاب پشتی آنر ایکس ۵۰، یک ماژول دوربین بزرگ دایره ای شکل دیده می‌شود. درون این ماژول دو سنسور دوربین و یک فلاش LED قرار گرفته است. تأیید شده است که دوربین اصلی این تلفن هوشمند از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. این دستگاه در رنگ های نقره ای، سفید و نارنجی به دست کاربران خواهد رسید. نسخه نارنجی ایکس ۵۰ از قاب پشتی چرمی برخوردار است.

آنر ایکس ۵۰ در میان داده های گیک بنچ

همان طور که Gizmochina اشاره می کند، Honor X50 با شماره مدل ALI-AN00 در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. به جز تراشه، بنچمارک مذکور تایید می‌کند که آنر X50 دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. این بنچمارک نشان می دهد که تلفن هوشمند آینده آنر، به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید بهره می برد. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. Honor X50 در تست های تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۶۰۶ شده است. این گوشی پس از پشت سر گذاشتن تست های چند هسته نیز، امتیاز ۲۴۸۴ را ثبت کرده است. گواهی 3C این تلفن هوشمند آینده آنر، نشان می‌دهد که شارژر آن توان ۳۵ واتی خواهد داشت.

ظرفیت باتری آنر X50 اعلام شد: به کارگیری باتری ۵,۸۰۰ میلی آمپری

نظر شما درباره Honor X50 چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/07/01/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%A2%D9%86%D8%B1-x50-%D8%B1%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%8B-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B3/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا