اخبار فناوری

معرفی 5 تا از بهترین کاراکترهای فری فایر (بر اساس آپدیت جدید)

حتما می‌دانید که در فری فایر، می‌توان یک کاراکتر یا شخصیت را به عنوان کاراکتر اصلی انتخاب کرد که همین قابلیت جزو برتری های این بازی نسبت به رقبای خود مثل پابجی موبایل است. از آنجایی که کاراکترهای زیادی در بازی فری فایر وجود دارند (الان که در حال نوشتن این مقاله هستیم، ۵۴ کاراکتر فری فایر وجود دارد که جدید‌ترین آن‌ها IGNIS و RYDEN می باشد) و هر کدام از آن ها، ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصر به فردی دارند.

در این مقاله بر اساس آخرین آپدیت فری فایر، به بهترین کاراکترهای فری فایر می‌پردازیم و همچنین ویژگی‌های ۵ کاراکتر و شخصیت برتر فری فایر را معرفی خواهیم کرد. بر اساس آخرین تغییراتی که در آپدیت اخیر فری فایر رخ داد، برخی کاراکترها تغییراتی داشته‌اند که شاید دانستن آن برای شما جذاب و حتی لازم باشد.

شخصیت‌های لیست زیر بر اساس ترتیب خوب یا بد بودن نیستند. بنابراین شماره ۱ که آخرین کاراکتر این لیست است، بهترین یا بدترین کاراکتر این لیست نیست و به صورت اتفاقی ترتیب بندی شده است. چرا که انتخاب بهترین کاراکتر فری فایر به موارد بسیار زیادی ارتباط دارد و استراتژی هر پلیر تعیین می‌کند که کدام شخصیت را بهترین بداند و آن را تهیه کند.

شخصیت شماره ۵: K یا Captain Booyah/K

ای کی یا K استاد و متخصص جوجیتسو است که در بروزرسانی Booyah منتشر شد و نقش امدادگر‌ (اصطلاحا هیلر) را دارد. این شخیصت دو حالت جوجیتسو و روانشناس را دارد که در ۶ ثانیه می‌تواند حالت خود را تغییر دهد.

در حالت جوجیتسو، می‌تواند تا شعاع ۶ متر خود به هم‌تیمی‌های خود EP یا همان Energy Point اضافه کند و در حالت روانشناس نیز به‌صورت مداوم و با سرعت ۲ تا ۶ واحد در هر ۴ ثانیه می‌توان EP اضافه کرد. خود فری فایر به این شخصیت لقب Professor & Jiujitsu Expert داده است.

از آنجایی EP یا همان واحد سطح انرژی پس از مدتی به سطح سلامتی یا همان HP تبدیل می‌شود، اهمیت زیادی در بازی فری فایر دارد و به همین دلیل است که در لیست بهترین کاراکترهای فری فایر ما قرار گرفته است.

پس شخصیت K، شخصیتی شد که می‌تواند سطح سلامتی خود و دیگران را بازیابی یا افزایش دهد.

شخصیت شماره ۴: DJ Alok

سایت فری فایر توانایی خاص دی جی آلوک را چنین معرفی می کند:

Alok is a world famous DJ, Ready to drop a Beat. Create a 5m aura that increase moving and sprinting speed and restore HP. Effect cannot be stacked.

آلوک در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۱۹ معرفی شد و تا به امروز فعال بوده که با ۵۹۹ جم می‌توانید آن را خریداری کنید. یکی از برتری‌های فری فایر نسبت به کالاف دیوتی موبایل، قابلیت خرید این آیتم‌ها از طریق خرید گیفت کارت فری فایر است در صورتی که چنین گیفت کارتی در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود ندارد و تنها راه برای خرید آیتم‌ها نیاز به ارائه اطلاعات اکانت دارید تا وارد اکانت شده و سپس خرید را انجام دهند. اگر بخواهیم قیمت Alok را بر اساس قیمت‌های گیفت کارت فری فایر سایت گیفت برگ مقایسه کنیم، مبلغی در حدود ۳۰۰ هزار تومان است.

دی جی آلوک یک حاله‌ی ۵ متری ایجاد می‌کند که به کمک آن سرعت حرکت آن ۱۵٪ افزایش می‌یابد و همچنین در هر ثانیه ۳ واحد به HP خود می‌افزاید. این ویژگی فقط روی خودش تاثیر دارد که مدت زمان آن ۱۰ ثانیه می‌باشد و در هر ۴۵ ثانیه می‌توان تکرار کرد.

بسیاری از افراد که در سبک تهاجمی بازی می‌کنند، Alok را بهترین کاراکتر فری فایر می‌دانند. پیشنهاد می‌کنم شخصیت‌های بعدی را دنبال کنید.

شخصیت شماره ۳ : Chrono

شرایطی را متصور شوید که چندین انمی یا دشمن در یکجا جمع شده‌اند، در این شرایط Chrono با قابلیتی اختصاصی خود، یک میدان نیرویی آسیب نا‌پذیر ایجاد می‌کند و دشمنانی که در داخل آن گرفتار می‌شوند، نمی‌توانند به بیرون شلیک کنند، در نتیجه با همین قابلیت می‌توانید آن‌ها را به نوعی فیلتر کنید و به رقابت با دیگری‌ها بپردازید. این کاراکتر فری فایر را با قیمت ۵۹۹ الماس می‌توانید تهیه کنید.

میزان مقاومت محافظی که Chrono ایجاد می‌کند، با توجه به سطح Level شما متفاوت است و همچنین مدت زمان آن نیز بر اساس لول شما تغییر می‌کند.

شخصیت شماره ۲: A124

به قسمت جذاب‌تر از سری بهترین کاراکترهای فری فایر نزدیک می‌شویم و شخصیت دوم از برترین شخصیت‌ها متعلق به ربات A124 است. بستن مهارت‌های دشمن و وارد کردن آسیب، از توانایی‌های این کاراکتر فری فایر محسوب می‌شود. طوری که دشمن از قدرت‌ها و توانایی‌های ویژه‌اش محروم می‌شود. البته این قابلیت برد محدودی دارد ( ۸ متر ). بنابراین اگر قرار است این کاراکتر را انتخاب کنید، روی سرعت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید تا سریع‌تر بتوانید در محدوده‌ی ۸ متری دشمنان خود قرار گیرید. قیمت این شخصیت در Store فری فایر ۴۹۹ جم است.

شخصیت شماره ۱ : Kelly

ممکن است خیلی‌ها با این انتخاب موافق نباشند که Kelly در لیست بهترین‌های ما قرار گیرد. که البته تا حدودی می‌توان پذیرفت. چرا که هر شخص استراتژی‌های متفاوتی ممکن است داشته باشد اما پیشنهاد می‌کنم توضیحات مربوط به این کاراکتر را حتما مطالعه کنید.

Kelly یکی از قدیمی‌ترین کاراکترهای فری فایر است و قابلیت ویژه‌ی این کاراکتر، افزایش سرعت دویدن آن است. تقریبا یک قابلیتی که در هر شرایطی ممکن است به دردتان بخورد. سطح افزایش سرعت در این کاراکتر بستگی به لول شما دارد که از ۱٪ تا ۶٪ متغیر است که این قابلیت رو به شما میده که سریع وارد درگیری شوید و یا سریع فرار کنید. این قابلیت سرعت به شما این امکان رو میده که بتوانید سریع‌تر به یک منطقه‌ی مورد نظر برسید و یا آیتم با ارزشی را بردارید.

اگر به نبرد‌های تک نفره علاقه و مهارت دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما این کاراکتر فری فایر را هم مورد بررسی قرار دهید. اگر به این کاراکتر علاقه‌مند شده‌اید، پیشنهاد می‌کنم ویدیو داستان کلی را از این لینک مشاهده کنید:

https://www.aparat.com/v/ZFmKb

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، انتخاب بهترین کاراکتر فری فایر در میان این تعداد از کاراکترها واقعا یک انتخاب سلیقه‌ای و بر اساس سبک بازی هر شخص متفاوت است. در این مقاله سعی کردیم که معرفی کوتاهی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها را داشته باشیم و اگر شما از کاراکتری استفاده می‌کنید که در اینجا به آن اشاره نشده، خوشحال می‌شویم اگر آن را در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/29/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-5-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D8%B1/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا