اخبار فناوری

باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می کند + رفع آن

مدتی است که اپل نسخه عمومی iOS 16 خود را عرضه کرده است. این نسخه از سیستم عامل اپل دارای ویژگی های زیادی است. اما در این بین چندین باگ بزرگ و کوچک وجود دارد. در مورد دوم، باگ جدید iOS 16 کاربران اکانت های اپل میل را محدود می کند. با مایفون مگ با

باگ جدید iOS 16 کاربران حساب کاربری Apple Mail را محدود می کند + رفع آن

اخیراً اپل iOS 16.02 را منتشر کرد و چندین باگ برطرف شد، از جمله مشکلی که باعث شد دوربین مدل‌های آیفون 14 پرو صداها و لرزش‌های عجیبی را تجربه کند. این مشکل زمانی رخ می دهد که کاربران از دوربین برنامه های شخص ثالث مانند اسنپ چت با تلفن های جدید خود استفاده می کنند. با توجه به اینکه اگر مشکل مربوط به سخت افزار بود، چه نتیجه ای می توانست داشت، اکنون می توانیم با خیال راحت بگوییم که برای کاربرانی که با این مشکل مواجه بودند، همه چیز به خوبی کار می کرد.

با این حال، یک مشکل جدید بر برنامه ایمیل iOS تأثیر می گذارد و باعث از کار افتادن آن می شود. طبق گزارش VPNTracker و به نقل از AppleInsider، یک مهاجم می‌تواند رشته‌ای را در قسمت From ایمیل وارد کند که دسترسی گیرنده به حساب Apple Mail را در iPhone و iPad خود مسدود می‌کند. کسانی که از این باگ سوء استفاده می کنند می توانند به کاربران آیفون که آدرس ایمیل آنها را می دانند آسیب جدی وارد کنند. در نتیجه، ما انتظار داریم اپل به زودی آپدیت جدیدی را برای رفع این مشکل منتشر کند.

باگ جدید iOS 16

با توجه به این مشکل حساس، امکان حل موقت مشکل وجود دارد. از آنجایی که این راه حل قبلاً در جای دیگری پست شده است، می توانید با تایپ دو نقل قول به جای قسمت اول یک آدرس ایمیل، مشکل را حل کنید. بنابراین اگر آدرس ایمیل شما MaliciousMal@XYZsample.com است، ارسال ایمیل با “”@XYZsample.com باعث خرابی برنامه Mail می شود و در صورت باز کردن آن حساب خود را از دست خواهید داد.

به گزارش خبرگزاری PhoneArenaمرجعی به نام VPN Tracker که آن را باگ #MailJack می نامد، می گوید که هنوز در نسخه های بتا iOS 16.1 و iPadOS 16.1 وجود دارد. VPN Tracker گزارشی را به اپل ارسال کرد و از شرکت درخواست کرد که هر ایمیل حاوی فیلد “از” را که باعث خرابی حساب می شود مسدود کند. اما راهی برای حذف ایمن این ایمیل‌ها بدون تغییر آن‌ها یا شکستن برنامه Mail وجود دارد. Apple Mail را در دستگاه دیگری یا با استفاده از iCloud.com باز کنید. پس از دسترسی، ایمیل مخرب را بدون باز کردن آن حذف کنید.

باگ جدید iOS 16

راه حل خوب دیگر استفاده از Gmail یا Yahoo Mail است زیرا هر دو برنامه ایمیل قادر به مسدود کردن کامل ایمیل های مخرب هستند. همانطور که قبلاً در iOS دیده بودیم، آیکون هایی که در موقعیت هایی استفاده می شوند که معمولاً نمی بینید، می توانند سیستم عامل را ویران کنند. در این صورت برنامه Apple Mail شما از کار می افتد و دسترسی شما به این برنامه محدود می شود. نظر شما درباره باگ جدید iOS 16 که کاربران حساب کاربری اپل میل را محدود می کند چیست؟ آیا شما هم با این مشکل مواجه شده اید؟ همچنین آیا راهکارهای ذکر شده برای شما مفید بوده است؟ !

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا