اخبار فناوری

مشخصات شیائومی میکس فولد ۳ فاش شد: دو دوربین برای زوم و لولای قطره ای

در یکی دو سال گذشته، شیائومی گوشی های هوشمند تاشو خود را در نیمه دوم سال میلادی معرفی کرده است. بنابراین، علاقه مندان مشتاقانه منتظر رونمایی گوشی تاشو آینده این غول فناوری چینی در چند ماه آینده هستند. هم اکنون مشخصات بیشتری از شیائومی میکس فولد ۳ فاش شده است.

اطلاعات جدیدی درباره شیائومی میکس فولد ۳ به بیرون درز کرده است

انتظار می‌رود که تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی، Mix Fold 3 نام داشته باشد. از ماه فوریه شایعاتی درباره این دستگاه منتشر شده بود. هم اکنون یک افشاگر اطلاعات قابل اعتماد چینی مشخصات شیائومی میکس فولد ۳ را فاش کرده است. Digital Chat Station مشخصات یک گوشی هوشمند تاشو ناشناس را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است. وی می‌گوید که نمونه اولیه این دستگاه دارای بدنه شیشه ای منحنی سفید رنگ است. با توجه به ویژگی هایی که این دستگاه دارد، احتمالا با Xiaomi Mix Fold 3 روبرو هستیم. نظرات کاربران اینترنت نیز همین را نشان می دهد. مشخصات این گوشی هر از چند گاهی از طریق منابع مختلف منتشر شده است.

Xiaomi Mix Fold 2

بر اساس اطلاعات فاش شده، این تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تأمین خواهد کرد. چهار لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار خواهد گرفت. یکی از این دوربین ها زوم ۳.۲ برابری را در اختیار کاربران قرار داده و دوربین دیگر (که از نوع پریسکوپی است) زوم ۵ برابری اپتیکال را ارائه می‌کند. Xiaomi Mix Fold 3 از لولای قطره ای شکل جدیدی استفاده خواهد کرد. این دستگاه مانند نسل قبلی خود نازک و سبک خواهد بود. این گوشی هوشمند تاشو از شارژ سریع ۶۷ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق کد های MIUI، شیائومی میکس فولد ۳ احتمالاً با اسم رمز «Babylon» و با شماره مدل 2308CPXD0C در دست توسعه قرار دارد. انتظار می رود که این دستگاه در ماه آگوست معرفی شود. افشای اطلاعات قبلی نشان داده بود که این گوشی تاشو با نمایشگر اصلی ۸.۰۲ اینچی و صفحه نمایش بیرونی ۶.۵ اینچی وارد بازار خواهد شد. هر دو این نمایشگر ها دارای رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی هستند.

احتمالا Xiaomi Mix Fold 3 تنها در بازار چین عرضه می‌شود

همان طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی از رم های LPDDR5 و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0  برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این دستگاه دارای گواهینامه IP بوده و با دوربین زیر صفحه نمایش عرضه می‌شود. متاسفانه شیائومی میکس فولد ۳ نیز همانند نسل قبلی خود در بازار های جهانی عرضه نمی‌شود. انتظار می‌رود که این دستگاه تنها در کشور چین عرضه شود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند تاشو در دو نسخه با قاب پشتی چرمی و شیشه ای عرضه خواهد شد.

شیائومی میکس فولد 3 احتمالا در فصل سوم 2023 با مشخصات رده‌بالا معرفی خواهد شد

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/19/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF-%DB%B3-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D9%88-%D8%AF%D9%88/

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا