اخبار فناوری

مشخصات ریلمی ۱۲ فاش شد: دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک

پس از رونمایی Realme 12 Pro و Realme 12 Pro Plus در کشور هند، هم اکنون نسخه استاندارد این سری با شماره مدل RMX3866، موفق به دریافت گواهینامه های TENAA و MIIT شده است. مشخصات ریلمی ۱۲ به بیرون درز کرده است. با مایفون مگ همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ریلمی ۱۲ شاید به دیمنسیتی ۷۰۵۰ مجهز شود

ریلمی ۱۲ دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. تراشه در نظر گرفته شده برای این گوشی هشت هسته‌ای بوده و با حداکثر فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز کار می‌کند. شایعات حاکی از آن است که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه برای کار های روزمره، عملکرد روانی داشته باشد.

Realme 12

Realme 12

دوربین اصلی Realme 12 وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین ماکرو این تلفن هوشمند وضوح ۲ مگاپیکسلی داشته و ریلمی برای دوربین سلفی این گوشی به سراغ یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی خواهد رفت. همانند بسیاری از گوشی های میان رده اندرویدی، ریلمی ۱۲ به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد داشت. گواهینامه 3C تأیید می‌کند که این دستگاه از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که Realme 11 5G از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کرد.

ریلمی ۱۲ پرو پلاس

+Realme 12 Pro

ریلمی ۱۲ به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری Realme UI 5 برخوردار است. انتظار می‌رود که ریلمی برای امنیت بیشتر این گوشی هوشمند، به سراغ استفاده از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برود. از دیگر ویژگی های مورد انتظار این تلفن هوشمند می‌توان به برخورداری از اسپیکر های استریو با از Dolby Atmos، پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳، دو سیم‌کارت و Wi-Fi 6 اشاره کرد.

مطابق با گزارش Gizchina، با وجود آنکه هنوز تاریخ رونمایی ریلمی ۱۲ اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی و در کشور چین معرفی شود. احتمالا این دستگاه در بازار جهانی، از جمله بازار هند، عرضه خواهد شد. Realme 12 با برخورداری از صفحه نمایشی بزرگ، تراشه‌ای توانمند، دوربین همه کاره و پشتیبانی از شارژ سریع این قابلیت را دارد که به یک رقیب قدرتمند در بخش میان رده برای سایر برند ها تبدیل شود.

مشخصات ریلمی ۱۲ پلاس در میان داده های TENAA مشاهده شد

با توجه به فاش شدن مشخصات ریلمی ۱۲، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/02/05/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D9%84%D9%85%DB%8C-%DB%B1%DB%B2-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%DB%B5%DB%B0-%D9%85%DA%AF%D8%A7%D9%BE%DB%8C%DA%A9/

Updated: 2024-02-17 09:23:57

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا