اخبار فناوری

مشخصات آنر Magic 6 Pro پیش از رونمایی فاش شد

گفته می‌شود که آنر در حال کار بر روی گوشی های هوشمند پرچمدار سری Magic 6 است‌. شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این سری در ژانویه ۲۰۲۴ و در کشور چین معرفی خواهد شد. هم اکنون پوستر مشخصات آنر Magic 6 Pro در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار خواهد بود.

سری آنر Magic 6 در اوایل بهمن ماه معرفی می‌شود

تصویر فاش شده از Honor Magic 6 Pro نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند با صفحه نمایش OLED با وضوح 2K عرضه می‌شود. این دستگاه دارای یک حفره کپسولی شکل در بالای نمایشگر بوده که در آن دوربین های سلفی دوگانه به همراه سنسور های پیشرفته برای اسکن سه بعدی چهره و ردیابی چشم قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند از رابط کاربری کاملاً جدید Magic OS 8.0 (مبتنی بر اندروید ۱۴) بهره می‌برد. این رابط کاربری دارای ویژگی های جالبی مانند نمایش نوتیفیکیشن های جزیره هوشمند (احتمالا قابلیتی مانند جزیره پویا آیفون) است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه یک تراشه گرافیک اختصاصی و یک تراشه امنیتی برای Magic 6 Pro در نظر گرفته شده است.

تصویر زنده Magic 6 Pro

این گوشی هوشمند از یک مدل هوش مصنوعی با ۷ میلیارد پارامتر برخوردار است. مجیک ۶ پرو به نسل دوم باتری Qinghai مجهز خواهد بود. متاسفانه در حال حاضر ظرفیت باتری این دستگاه را نمی‌دانیم. این تلفن هوشمند از قابلیت ارتباط ماهواره ای برخوردار است. قاب پشتی Magic 6 Pro از شیشه نانو سرامیکی براق ساخته شده است که باعث زیبایی بیشتر این گوشی می‌شود. این دستگاه از استاندارد IP68 بهره‌مند بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. Magic 6 Pro دارای دوربین اصلی یک اینچی ۵۰ مگاپیکسلی (سنسور OmniVision OV50k) با پشتیبانی از دیافراگم متغیر خواهد بود.

مطابق با گزارش وب‌سایت Gizmochina، آنر مجیک ۶ پرو در اواخر ژانویه ۲۰۲۴ (اوایل بهمن ماه) رونمایی می‌شود. این دستگاه در ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد. Magic 6 با شماره مدل BVL-AN00 در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده است. گواهی مذکور نشان می‌دهد که این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. سری مجیک ۶ احتمالا در اواخر سه ماهه ابتدایی یا سه ماهه دوم ۲۰۲۴ راهی بازار جهانی می‌شود.

آنر مجیک ۶ پرو در تصایر واقعی دیده شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره آنر Magic 6 Pro چیست؟

منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/12/04/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D8%B1-magic-6-pro-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D8%B4-%D8%B4%D8%AF/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا