اخبار فناوری

مدیرعامل شیائومی فلسفه نمایشگر خمیده شیائومی 13 پرو را توضیح می دهد.

شیائومی اخیراً یک سری گوشی هوشمند عرضه کرده است شیائومی 13 خود را ارائه کرد که شامل دو مدل شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو است. اگرچه هر دو دستگاه مشخصات جذابی دارند، اما بحث هایی در مورد اینکه کدام صفحه نمایش برای شیائومی 13 پرو انتخاب شود وجود دارد. در حالی که شیائومی 13 صفحه نمایش تخت دارد، شیائومی 13 پرو از یک پنل خمیده استفاده می کند که برخی تا کنون آن را زیر سوال برده اند. اما اخیرا لی جون، مدیرعامل این شرکت، فلسفه استفاده از صفحه نمایش خمیده در گوشی شیائومی 13 پرو را توضیح داده است.

فلسفه صفحه نمایش خمیده شیائومی 13 پرو

علاوه بر این Lei Jun، تصمیم به استفاده از پنل خمیده شیائومی 13 پرو به این دلیل بود که صفحه تخت باعث ضخیم شدن بیش از حد گوشی شد. او گفت که صفحه‌نمایش تخت پرچم‌دار این شرکت را «بیش از حد ضخیم» می‌کند و «شما آن را دوست نخواهید داشت». اگرچه لی جون توضیح بیشتری در مورد اینکه چگونه یک صفحه تخت روی ضخامت گوشی تأثیر می گذارد، اشاره نکرد، اما ممکن است به جای ضخامت فیزیکی واقعی دستگاه، به احساس گوشی در دست اشاره کند. زیرا شیائومی 13 از صفحه نمایش تخت استفاده می کند، اما ضخامت کمتری نسبت به نسخه پرو دارد. با این حال، علیرغم استفاده از لبه صاف در مدل استاندارد، ارگونومی و احساس چسبندگی احتمالا ضعیف تر از شیائومی 13 پرو خواهد بود.

فلسفه صفحه نمایش خمیده شیائومی 13 پرو

فلسفه صفحه نمایش خمیده شیائومی 13 پرو

از نظر مشخصات، شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی سامسونگ E6 با وضوح 2K، حداکثر روشنایی 1900 نیت، پشتیبانی از HDR10+، عمق رنگ 10 بیتی و نرخ فریم است. به روز رسانی متغیر از 1 تا 120 هرتز. علاوه بر این، این نمایشگر از یک پنل حرفه ای با JNCD تقریباً 0.21 و Delta E تقریباً 0.28 استفاده می کند. همانطور که گفته شد، از نظر ضخامت، شیائومی 13 پرو به طور کلی ضخیم تر از شیائومی 13 است (8.4 میلی متر در مقابل 8 میلی متر). عوامل زیادی می توانند بر ضخامت گوشی تأثیر بگذارند، از جمله ظرفیت باتری و اندازه سنسور تصویر دوربین.

به طور کلی، انتخاب استفاده از نمایشگر منحنی در 13 پرو احتمالاً طراحی باریک این گوشی پرچمدار را حفظ می کند. در حالی که برخی صفحه‌نمایش تخت را ترجیح می‌دهند، صفحه نمایش خمیده 13 Pro ظاهر و حسی منحصر به فرد و ممتاز را ارائه می‌دهد. در نهایت، انتخاب بین صفحه منحنی یا تخت یک اولویت شخصی است و به نیازها و ترجیحات کاربر بستگی دارد.

نظر شما درباره فلسفه صفحه نمایش خمیده شیائومی 13 پرو از دیدگاه مدیر عامل چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا