اخبار فناوری

گوشی بازی Red Magic 8 Pro دارای خنک کننده مایع سه بعدی VC خواهد بود

زیر نام تجاری بازی نوبیا Red Magic قبلاً اعلام کرده بود که نسل بعدی گوشی هوشمند پرچمدار خود با این نام Red Magic 8 Pro در رویدادی در 26/5 دسامبر ارائه خواهد شد. در آستانه رونمایی رسمی از این دستگاه در روزهای آینده، شرکت چینی اقدام به انتشار جزئیات برخی از ویژگی ها و مشخصات کلیدی این گوشی گیمینگ کرده است.این شرکت در تیزر جدیدی از فناوری خنک کننده مایع به کار رفته در گوشی هوشمند Red Magic 8 رونمایی کرد. Pro که مبتنی بر فناوری 3D VC است.

گوشی بازی Red Magic 8 Pro

اذیت کردن به اشتراک گذاشته شده توسط این برند، نشان می‌دهد که Red Magic 8 Pro به اولین فناوری خنک‌کننده مایع دو پمپ VC سطح یخ سه بعدی جهان مجهز خواهد شد. گفته می شود این فناوری دارای بزرگترین حجم خنک کننده VC در تاریخ گوشی های هوشمند این شرکت با 2068 میلی متر 37 است که دو برابر بیشتر از فناوری سنتی حرارتی VC است.

این گوشی همچنین مجهز به یک تراشه بازی مستقل است که توسط برند Nubia به نام Red Core R2 توسعه یافته است که گفته می‌شود می‌تواند لینک‌های کنترلی مانند کلیدهای شانه‌ای، لرزش، لمس و افکت‌ها. صدا را برای ارائه یک تجربه کنترلی فراگیر تنظیم کند. برای گیمرها . .

گوشی بازی Red Magic 8 Pro

گوشی بازی Red Magic 8 Pro

این گوشی با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 عرضه می شود و اولین گوشی هوشمند گیمینگ است که از این تراشه استفاده می کند. این دستگاه همچنین دارای فناوری دوربین زیر نمایشگر سفارشی در ارتباط با BOE خواهد بود. نمایشگر گوشی نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.7 درصد را با حاشیه های بسیار نازک ارائه می دهد.

این شرکت همچنین فاش کرد که این گوشی هوشمند به لطف بلندگوهای استریو فوق خطی 1115K + 1216 و محفظه صدای بزرگ، بهترین جلوه های صوتی در تاریخ گوشی های گیمینگ خود را ارائه می دهد. Red Magic همچنین Snapdragon Sound را برای کیفیت صدای بدون افت 96 کیلوهرتز و تأخیر بسیار کم 48 میلی‌ثانیه و همچنین کاهش مصرف انرژی در دستگاه قرار داده است.

برخی اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED خواهد بود. در بخش عکاسی شاهد استفاده از دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو هستیم. انتظار می رود این شرکت در روزهای آینده جزئیات بیشتری را در مورد گوشی هوشمند گیمینگ پرچمدار خود از طریق انتشار تیزر اعلام کند.

نظر شما در مورد فناوری خنک کننده Red Magic 8 Pro چیست؟

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا